  • 21. Data: 2013-07-19 23:05:02
    Temat: Re: Obiektyw stałoogniskowy do D90
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze cef:

    > A u Was Murzynów biją...
    > A w temacie?

    A w temacie to trzeba mieć jeszcze możliwość użycia tej małej GO.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 22. Data: 2013-07-19 23:05:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze trolling tone:

    > Nie jest uniwersalna. Tak samo w wielu przypadkach będzie za wąsko lub
    > za szeroko. Pytanie dotyczyło szkła do płytkiej GO, a nie stałki jako
    > zamiennik kita. Piszesz nie na temat.

    Pytanie nie dotyczyło obiektywu ściśle do portretu twarzowego.
    --
    Mateusz Ludwin m...@g...com

  • 23. Data: 2013-07-20 09:57:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze cef:

    > A w temacie to trzeba mieć jeszcze możliwość użycia tej małej GO.

    To już wyłącznie kwestia preferencji fotografa.
    Mnie przy pełnej klatce w zupełności wystarczała
    standardowa 50/1,8 (a dawniej 58/2) , ale z małą matrycą
    w cyfrowym korpusie jest
    to już kłopotliwe. Ale znam ludzi, którzy przypinają tylko
    portretowe szkła i nie wzdychają do 35.