  • Data: 2010-12-12 21:43:03
    Temat: Re: Obiektyw nie ostrzy ma nieskończoność
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-12 22:09, Łukasz Goran wrote:
    > Witam
    > Nie wiem jak nazywa sie mocowanie, ale jest ono takie jak przy kicie
    > czy 28-135 minolty.

    No to bagnet A, czyli systemowy.

    > Nie mam pojecia jak bym miał sprawdzić czy coś jest
    > poluzowane... Rozkręcać się go raczej boję:)

    No zobacz czy obiektyw właściwie osadzony w korpusie, czy nie lata, czy
    bagnet nie jest rozkręcony czy coś. Jak wszystko ok to niestety szkło do
    serwisu. Jak wspominałem najprawdopodobniej układ optyczny jest
    przesunięty od korpusu do przodu. Ewentualnie szkiełko się mogło
    rozregulować (większość posiada jakieś strojenie wewnątrz).

    Takie coś jest też czasem wynikiem uszkodzenia fizycznego, np upadku.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564