    From: "waldek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektyw amatorski do 550D
    Date: Fri, 20 Aug 2010 18:37:34 +0200

    Użytkownik "M" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.000015ae.4c6e9f68@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Jestem posiadaczem Canona 550D +kit 18-55 i chciałbym docelowo mieć
    > jeszcze
    > tylko jeden obiektyw o nieco większym zakresie (zbliżeniu). Czy zakładając
    > robienie zdjęć rodzinnych itp. albumowych możecie doradzić jakiś obiektyw?
    > Może
    > być zamiennik, bo cena będzie na pewno miała znaczenie. Generalnie
    > rozpatruję
    > dwa przypadki jakiś w stylu 18-135 lub 55-200, chyba że są jakieś inne
    > ciekawe
    > alternatywy np. od. ok.20-30 do ok.150-175.
> [...]
    Witam!
    A nie pomyślałeś o sigmie 18-200. Mam taki obiektyw, wprawdzie do Sony, ale
    są też do Canona. Jest lekki, wygodny (duży zakres zooma) Używam go jak nie
    chce mi sie "targać" stada innych obiektywów. Np na wakacje, piesze
    wycieczki itp. Przymkniety do f-8 jest całkiem całkiem.
    Pozdrawiam - Waldek