  • 51. Data: 2013-01-15 11:58:18
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jacek wrote:

    > To może zmienić ten punkt regulaminu, skoro (pewnie dużo ludzi posługuje
    > się linkami do Allegro) jest nieżyciowy...
    > Ja bym zmienił w ten sposób, że oprócz linka powinno się podawać tytuł
    > aukcji. W takim przypadku, gdy nawet aukcja wygaśnie, to zainteresowany
    > będzie wiedział czego szukać. Proste, prawda?

    Dałeś gościowi rybę,
    jakbyś napisał:
    "na bardzo popularnym serwisie aukcyjnym wyszukiwarka na hasło "xxx"
    znalazła to co potrzebujesz."
    to _może_ włączyłbyś człowiekowi tryb myślenia.
    Swoją szosą uzasadnienie moderatora jest bezmyślne/chamskie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 52. Data: 2013-01-15 12:22:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym
    > w tym także numerów do aukcji lub ogłoszeń).

    Bardziej chodzi o kulturę wypowiedzi moderatora.

    "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."

    Mi się to nie kojarzy z dojrzałą, kulturalną osobą.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 53. Data: 2013-01-15 12:25:06
    Temat: Re: Obieca?em sobie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w
    >Wiem, że są na pewno dobre i wygodne rozwiązania. Ale ja w ciągu
    >ostatnich 6 lat tylko ze 3 razy potrzebowałem zgrać kilka zdjęć z
    >telefonu (za każdym razem z innego) i chciałbym po prostu podłączyć
    >kabelek i widzieć go jako dysk (koniec kropka). Do tej pory ani jeden
    >tak nie zadziałał (od pierwszego razu). Czy to jest dla nich za
    >trudne?

    Nie wiem jaka masz stajnie, ale:
    a) telefon ma duzo mozliwosci i niewykluczone ze windows tu
    przeszkadza - jest nowe urzadzenie, jest ID - "musi" byc driver.

    b) przylaczam SE K550 - telefon sie grzecznie pyta w jakim trybie,
    mass storage jest (telefon sie przy tym wylacza), przylaczam nokie
    C6 - sie pyta w jakim trybie, przylaczam Androida - sie pyta w jakim
    trybie ... i chyba wtedy driverow nie potrzebuje ..

    J.

  • 54. Data: 2013-01-15 12:30:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Bardziej chodzi o kulturę wypowiedzi moderatora.
    > "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."
    > Mi się to nie kojarzy z dojrzałą, kulturalną osobą.

    Elektroda nie Wersal.

    http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-01-15 12:43:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 12:30:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Elektroda nie Wersal.
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL

    Elektora, to też nie szambo.

  • 56. Data: 2013-01-15 13:11:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-01-15 12:43, Jacek pisze:

    > Elektora, to też nie szambo.

    "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."
    To jest tekst rodem z szamba? Jaka ta młodzież przewrażliwiona. Jakieś
    emo czy co?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 57. Data: 2013-01-15 13:20:46
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kd1agk$c30$1@node2.news.atman.pl...
    > [...]
    >
    > To się inaczej pisze: NIEBONIE. BOTAK! ;->

    Oczywiście, zawsze bez "dzień dobry", czy "witam", bo Pan nie będzie sie
    pospolitować z motłochem...
    Za coś takiego 100-200 lat temu zaliczyli by pojedynek zapewne, a dziś nic
    nie grozi, to hulaj dusza, fajnie jest być chamem :P
    (oczywiście, to nie dotyczy wszystkich "mod-ów")

    > Piaskownica rulez ;->

    Gorzej... bo w piaskownicy dzieci czasem sobie mówią "cześć" na przywitanie
    i na pożegnanie "do jutra".

  • 58. Data: 2013-01-15 13:24:03
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    > Podejrzewam, że przy dużej ilości pracy admini nie bardzo mają możliwość
    > szczegółowo patrzeć na ile godną zaufania osobą jesteś, i czy
    > merytorycznie za tym nieregulaminowym działaniem stoi chęć spamowania
    > swojej sprzedaży czy niewinna chęć pomocy.

    To jak się nie wyrabia, to niech weźmie sobie kogoś do pomocy, albo niech
    zrezygnuje.
    Może lekarz też z nawału pracy ma nie rozkminiać objawów u pacjenta?

  • 59. Data: 2013-01-15 13:27:05
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:3922279842$20130115112646@squadack.com...

    > Nie miałem ani jednego z nich :( Mam Spice i S+
    > Ale seria Galaxy faktycznie wymaga drivera. Ale jego instalujesz raz i
    > po kłopocie.

    4 użytkowników PC w domu. Po każdym wyloguj/zaloguj okienko o jakichś nowych
    funkcjonalnościach tego zainstalowanego tylko dla jednej potrzeby czegoś i
    nie ma klawisza zamknij się dopóki cię nie będę potrzebował.

    > Jeśli przechowujesz kontakty tylko w telefonie, to nic. Ale
    > udostepniach też inne dane - jak choćby o połozeniu. Uprzedzając: tak,
    > to się da wyłaczyć ale jak wszyscy userzy wyłączą, to nie będzie
    > danych o natężeniu ruchu do map i nawigacji...

    OK, ale wysyłanie takich danych powinno być tylko z tych telefonów na
    których ktoś sobie nawigację zainstaluje i na jakieś pytanie odpowie, że się
    zgadza.

    > I znów niezrozumienie - uzywanie smartfona z Androidem bez konta
    > Google, to amputowenia 3/4 funkcjonalności.

    Nie lubię wielkiego brata. Nie miałem wcześniej Androida. Nie wiedziałem, że
    system operacyjny w telefonie powinien mnie interesować (przecież on jest
    tylko po to aby urządzenie działało). Nie miałem pojęcia, że notatnik jest w
    tych 3/4, ani w ogóle, że te 3/4 istnieją. Przeglądając (na szybko, bo nie
    mam na to czasu) parametry kilkudziesięciu telefonów nigdzie nie zauważyłem
    żadnej informacji o tych 3/4. Dobrze, że jeszcze można dzwonić, SMS-ować i
    zrobić zdjęcie bez tworzenia konta u wujka Googla.

    > Ale w takim układzie pogódź się z tym, że coś też od siebie
    > udostępniasz.

    Może inni lubią, ale ja nie cierpię być śledzony.

    > Android to system z natury przeznaczony do trzymania danych w chmurze.
    > I ma to swoje zalety, bo na przykład nie muszę się zastanawiać, czy na
    > komputerze mam aktualny kalendarz czy kontakty - wszędzie mam to samo.
    > I nawet jesli mi ktoś ukradnie telefon, to danych nie stracę.

    Zależy od definicji pojęcia "utraty danych".
    Może jestem dziwny i niedzisiejszy, ale wolę o swoje dane dbać sam, a nie
    być uzależnionym od jakiegoś jednego przełącznika u kogoś na biurku.
    P.G.

  • 60. Data: 2013-01-15 13:31:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello Piotr,

    >Nie miałem ani jednego z nich :( Mam Spice i S+
    >Ale seria Galaxy faktycznie wymaga drivera. Ale jego instalujesz raz
    >po kłopocie.

    Trzeba ?
    Wlasnie podlaczam mini 2, potem trzeba w menu, zobaczyc komunikaty,
    wybrac USB .. i pokazuje sie robocik z przyciskiem "podlacz pamiec do
    komputera". naciskasz i widzisz ... a chyba zadnego drivera nie
    instalowalem.

> [...]
    >to się da wyłaczyć ale jak wszyscy userzy wyłączą, to nie będzie
    >danych o natężeniu ruchu do map i nawigacji...

    Ale tego nie wysyla program od nawigacji, tylko sam system.
    I nie bedzie wiadomo jakich masz znajomych, gdzie chodzisz, jakie
    wifi sa w okolicy ...

    A ostatnio uslyszalem jak ktos widzial ze google zapamietalo hasla do
    banku.
    I nie wiem ... mozliwe to z pecetowych przegladarek, czy srednio ?

    >I znów niezrozumienie - uzywanie smartfona z Androidem bez konta
    >Google, to amputowenia 3/4 funkcjonalności.

    Ale kolega moze by chcial miec 1/4, ale swoja wlasna :-)

    >To nie kwestia umowy tylko ustawień domyslnych. Dawno temu, przy
    >pierwszych telefonach z androidem nie było wyłaczone i się zrobił
    >straszny smród.

    To akurat ma dluzsza tradycje i nie dotyczy wylacznie androida.
    Android chyba na tyle pozno powstal, ze od poczatku juz o tym
    pomysleli.

    >Zapewniam Cię, że zwykłe aparaty swobodnie mieszczą się w tych samych
    >promocjach. A często są jeszcze tańsze (w sensie niższy abonament).

    Chyba nie bardzo.
    Z tym ze ja licze i od paru lat mi wychodzi ze taniej wziac abo bez
    telefonu za pol ceny.

    > Argumenty przeciw prostemu z dużymi klawiszami:
    > - aparat chcę mieć "na wszelki przypadek",
    > - w lesie/na spływie podoba mi się możliwość pokazania na mapce
    > mojej
    > pozycji,

    To dziala i na "gorszych".

> [...]
    >na
    >komputerze mam aktualny kalendarz czy kontakty - wszędzie mam to

    Mam prywatny, mam sluzbowy, i juz mam burdel ..

    J.