  • Data: 2013-01-27 10:13:25
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kd7b0p$f9o$1@news.task.gda.pl...

    > Rozwinęli się koledzy w temacie :)
    > Jeśli mogę (na zakończenie chyba) dodać 3 grosze, to powiem tak;
    >
    > Nie jest na szczęście tak, że wszyscy (czy tam duża większość) moderatorów
    > elektrody to chamy i prostaki.
    >
    > W dużej (może i większości) to oni tam robią pożyteczne rzeczy.
    > Ale ZA CZĘSTO się widuje (no ja uważam, że często niestety) wpisy
    > moderatorów w rodzaju "wstaw przecinek", albo coś równie twórczego.
    > Mnie osobiście dotyka to rzadko, bo i rzadko się udzielam, a i przyjąłem
    > postawę (g... mnie obchodzi).
> [...]

    Niestety niektórzy moderatorzy prowokują do awantur, ubliżają innym i
    pomaiwają na publicznych forach, a przy tym jeszcze grożą karami jak ktoś
    próbuje się bronić. Naczelny ma to totalnie w d...., bo się boi, że straci
    darmową siłę roboczą jeżeli zacznie karać moderatorów. Woli dopierdzielić
    bezpodstawnie userowi, aby tylko zatuszować niegodziwe poczynania
    moderatorów.