    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Wed, 16 Jan 2013 10:06:05 +0100

    Hello Adam,

    Wednesday, January 16, 2013, 9:01:38 AM, you wrote:

    > Dopóki dotyczy to osób na równi (jak w Usenecie, gdzie nikt nie ma realnej
    > władzy, żeby kogoś wyprosić z grupy), to nie mam z tym problemu. Ale to
    > pisze moderator, który usuwa komuś posta. Od takich ludzi wymagam kultury,
    > a przede wszystkim dojrzałości. Nie ma nic gorszego niż małpa z brzytwą.

    W odpowiedzi nie było nic niekulturalnego. Moderatorom nie płacisz,
    zebys mógł cokolwiek wymagać. Nikt im nie płaci. Post został usunięty
    na podstawie zapisu regulaminu, do znajomosci którego jest zobowiązany
    każdy użytkownik. Nikt w zwiazku z usunięciem posta nie doznał żadnej
    krzywdy. Ucierpiała jedynie "ambicja" piszącego, której jednak brakło
    do tego, żeby zapoznać się z regulaminem - to juz było zbyt... ambitne
    zadanie.

    --
    Best regards,
    RoMan