    Date: Tue, 15 Jan 2013 16:40:20 +0100
    From: mk <reverse_lp.pw@myzskm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obieca?em sobie...
    <kcvivr$kr8$1@news.task.gda.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <50f3cd77$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1701561697$20130114103832@squadack.com>
    <50f3d89e$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1121132401$20130114111321@squadack.com> <50f3e55f$1@news.home.net.pl>
    <8786797464$20130114130734@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <8788688188$20130114154928@squadack.com> <5...@n...home.net.pl>
    <50f43a33$0$1316$65785112@news.neostrada.pl> <b...@n...pl>
    <50f52fd7$1@news.home.net.pl>

    W dniu 2013-01-15 11:30, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Bo t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> napisał
    > w wiadomości news:bjbes9-hl8.ln1@nostromo.pl...

    > Wiem, że są na pewno dobre i wygodne rozwiązania. Ale ja w ciągu
    > ostatnich 6 lat tylko ze 3 razy potrzebowałem zgrać kilka zdjęć z
    > telefonu (za każdym razem z innego) i chciałbym po prostu podłączyć
    > kabelek i widzieć go jako dysk (koniec kropka).

    Nieeeee... to nie "koniec kropka".
    Dalej pojawia się gąszcz katalogów i podkatalogów i podpodkatalogów i
    ..., a zdjęcia gdzieś bardzo głęboko ukryte. Żeby nie było za łatwo:
    wraz z uaktualnieniami firmware telefonu lokalizacja ta się zmienia -- w
    efekcie przy regularnym foceniu zdjęcia są porozrzucane po dość losowych
    miejscach struktury katalogów :)

    pzdr
    mk