  • Data: 2013-01-16 03:54:48
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:kd3k3c$boc$1@mx1.internetia.pl...
    > W czym się nie wyrabia? Wyrabia się, tylko nie ma czasu na roztrząsanie
    > czy linkujący ofertę sprzedaży jest spamerem czy tylko dobrym wujkiem.

    To krótko, węzłowato i...

    > MA pilnować żeby było zgodnie z regulaminem i robi to.

    KULTURALNIE. Wymagając od innych prawidłowej interpunkcji (do niej należy
    stawianie znaku przestankowego bezpośrednio po ostatniej literze, a tu masz
    z odstępem. Czyli przyganiał kocioł garnkowi.

    > No i te pretensje o rzekome chamstwo w tekście:
    > "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."

    Dwa błędy (naliczyłem więcej, ale niech będzie, nie będę aż tak
    drobiazgowy), od moda oczekuję, że jeśli coś komuś wytyka, sam będzie bez
    zarzutu. A tu, jak widzisz, błędy są aż dwa. Co IMAO moda, jeśli nie
    dyskwalifikuje (wg mnie tak), to robi z niego hmm... (przepraszam, nie chcą
    mi się słowa ładnie ułożyć) kogoś, kogo można opisać przysłowiem "Uczył
    Marcin Marcina...". Dalszą część przysłowia zapewne wszyscy znają. I
    publicznie oświadczam - z racji tego, że nie myli się tylko ten, kto nic nie
    robi, zatem i mod może się pomylić... Jeśli jednak byłby człowiekiem z
    klasą, to niezwłocznie uznałby swój błąd i przeprosił. Jeśli to zobaczę
    (znaczy się, uznanie błędu), bez konieczności logowania się, to publicznie
    na grupie, tu i teraz, odszczekam co mówiłem/pisałem w tej sprawie.

    > Za linkowanie do sprzedaży to na tej grupie zdarzały się teksty w rodzaju
    > "wypad" czy "spierdalaj"

    No i co z tego? To, że kogoś opierdoliłem, czy mnie opierdolono, to znaczy,
    że w innym miejscu ma być po chamsku? Coś w stylu "grab zagrabione"? Nie, to
    nie było by dobre. Warto nad sobą popracować, ja to czynię, choć tego nie
    widać - postępy są duże, ale po cichu.