  • 1. Data: 2011-04-22 01:24:55
    Temat: Oberwałem w d...
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    Witam oberwałem w d.
    Facet nie wychamował i dostałem.
    Widoczne uszkodzenia:
    - wgniecenia w klapie bagaznika z lewej stony (obok taklicy)
    - uszkodzony zderzak, wyskoczył z zaczepów z lewej strony
    Okazało się do datkowo że samochów po tym spotkaniu sciaga na prawo - nie
    robił tego
    Ofiara Pegeot 307sw.
    Co mogło się stać,
    To co napisałem jest w oswiadczeniu sprawcy
    JAk zachować się w TU - po stwierdzeniu sciagania z rezygnowałem z
    gratyfikacji finasowaj

  • 2. Data: 2011-04-22 08:04:22
    Temat: Re: Oberwałem w d...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Apr 2011 01:24:55 +0200, "Darek" <b...@w...pl> wrote:

    >Co mogło się stać,

    prawdopodobnie jakieś elementy się zniekształciły :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-04-22 08:52:03
    Od: Robson <r...@...pl>

    > JAk zachować się w TU - po stwierdzeniu sciagania z rezygnowałem z
    > gratyfikacji finasowaj

    Gdy zony samochod oberwal w tyl - i jeszcze stuknal samochod z przodu -
    nie chcialem w ogole rozmawiac z bzdziagwa co stuknela. Jej chlopak
    oferowal 500zl. Znalazlem dobry warsztat i on zalatwial reszte
    formalonosci, TU do niego jezdzilo na ogledziny. Ostateczny koszt
    naprawy to prawie 6kzł.

  • 4. Data: 2011-04-22 09:15:13
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 01:24:55 +0200, Darek napisał(a):

    > Facet nie wychamowa? i dosta?em.
    Cham i tyle :)

    > Co mog?o sie staae,
    Plyta podlogowa - czesto pofalowaniu ulega w obszarze bagaznika. Dosyc
    powazna sprawa, mimo ze na pierwszy rzut oka nic specjalnego sie nie
    stalo.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2011-04-22 09:38:36
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Darek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > JAk zachować się w TU - po stwierdzeniu sciagania z rezygnowałem z
    > gratyfikacji finasowaj

    NIGDY nie wolno brać żadnych pieniędzy od sprawcy. Niby z wierzchu wszystko
    dobrze a pod wykładziną podłoga krzywa etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-04-22 10:00:35
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-22 09:38, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Darek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NIGDY nie wolno brać żadnych pieniędzy od sprawcy. Niby z wierzchu
    > wszystko dobrze a pod wykładziną podłoga krzywa etc.

    Dokładnie !

    Na dziadku mojej dziewczyny ktoś wczoraj wymusił pierwszeństwo na
    stopie. Dziadek oczywiście w głębokim szoku (jechał na skuterze i
    przewrócił się). Finał był taki, że sprawca wykorzystując zamieszanie i
    stan poszkodowanego wręczył mu 50zł i pojechał dalej.

    W sumie bez komentarza...

  • 7. Data: 2011-04-22 10:06:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-22 01:24, Darek pisze:

    > To co napisałem jest w oswiadczeniu sprawcy
    > JAk zachować się w TU - po stwierdzeniu sciagania z rezygnowałem z
    > gratyfikacji finasowaj

    Najnormalniej w świecie.
    Do warsztatu który ma umowę z tym TU i załatwi wszystko za ciebie.
    Albo: warsztat, rzeczoznawca, wycena, ew. drugie podejście jeśli TU
    daje za mało albo warsztat wykryje w trakcie pracy dalsze szkody,
    naprawa, faktura, odebranie forsy.
    Albo: wycena, (ew kolejna jeśli się odwołasz itd,), odebranie forsy z TU,
    zrobienie po swojemu, może się uda przyoszczędzić conieco.

  • 8. Data: 2011-04-22 10:08:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Darek napisał(a):
    > JAk zachować się w TU - po stwierdzeniu sciagania z rezygnowałem z
    > gratyfikacji finasowaj
    Gratyfikacje finansową to można wziąć po nieznacznym zarysowaniu na
    parkingu. A nie po takim strzale w tyłek.
    Często pomimo że zderzak jest nieznacznie odkształcony, po jego
    zdjęciu okazuje jaki sajgon jest pod spodem.
    U siebie niedawno po lekkim strzale naprawiałem tył, i w brew pozorom,
    to są tanie naprawy.

    A o tym ściąganiu musisz poinformować rzeczoznawcę przy pierwszych
    oględzinach. Pewnie zleci dodatkowe badania w których stwierdzi, czy
    to powstało w skutek uderzenia, czy wcześniejszych przygód.
    A drugie oględziny wyceniające szkodę są w warsztacie po ściągnięciu
    zderzaka.

    No i jeszcze jedna istotna sprawa która wymaga przemyślenia.
    Likwidacja szkody gotówkowa czy bez gotówkowa.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-04-22 13:26:40
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

> [...]
    > to powstało w skutek uderzenia, czy wcześniejszych przygód.
    > A drugie oględziny wyceniające szkodę są w warsztacie po ściągnięciu
    Dzieki za informację - tyle pytając się dowiedziałem że tak powinno być

    > No i jeszcze jedna istotna sprawa która wymaga przemyślenia.
    > Likwidacja szkody gotówkowa czy bez gotówkowa.
    To jest najwiekszy problem do przemyslenia - gdyż zawsze może coś jeszcze
    wyniknąc
    Roman
    Ps. to już do wiekszości - za dużo bym musiał odpisywać to samo
    facet mi chciał zapłacić tyle ile by mnie wyniosiły koszty naprawy
    uszkodzonych (widocznych) elementów i tylko dlatego się zgodziłem, ale jak
    pisałem rozmyśliłem się - sciaganie

  • 10. Data: 2011-04-22 14:20:19
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    kamil/Endurorider.pl nabazgrał:
    > NIGDY nie wolno brać żadnych pieniędzy od sprawcy. Niby z wierzchu
    > wszystko dobrze a pod wykładziną podłoga krzywa etc.

    Kolega z pracy na parkungu firmowy mi zarysował drzwi jak parkował i dał
    kasę na lakiernika :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.