  • 31. Data: 2007-02-28 23:47:12
    Temat: Re: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: "Sylwester Biernacki" <o...@g...pl>

    G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

    > W Krakowie bardzo chętnie.
    W przyszłym tygodniu będę to może jakoś wtedy ? ;-)

    > Rozumiem, że dostanę piwo za robienie tutaj reklamy
    > kupowania TPSA przez PL-IX? :)

    Pifo to ode mnie dostaniesz zawsze, nie ważne czy reklamujesz czy nie ;-)

    --S.

  • 32. Data: 2007-02-28 23:54:15
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Spacedust napisał:
    > Korzystając z okazji zapytam kiedy PL-IX będzie
    > dostępny w Poznaniu, bo dogadać z AC-X w Poznaniu to naprawdę
    > sztuka :/.

    Pan Kolega wie przecież, że nie sztuka się dogadać z AC-X jako takim, tylko
    z kolejorzami na Taczaka ;-)
    BTW, coś drgnęło w temacie. Może przyszły tydzień przyniesie jakieś lepsze
    wieści.

    Pozdr!

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 33. Data: 2007-02-28 23:57:18
    Od: "Sylwester Biernacki" <o...@g...pl>

    Spacedust <m...@e...wsnhid.pl> napisał(a):

    > Czyżby TPSA lub jakiś konkretny operator zagraniczny zamierzał się
    > wpiąć do PL-IX'a ?

    A co będę zapeszał... za kilka dni samo wyjdzie. Ale nie powiem teraz, bo
    konkurencja czycha i jeszcze go do AC-Xa zabiorą :P

    A zmieniając temat, pracujemy usilnie z kolegami z trzyliterowej firmy na A..
    nad stykiem AC-X - PL-IX

    > Korzystając z okazji zapytam kiedy PL-IX będzie
    > dostępny w Poznaniu, bo dogadać z AC-X w Poznaniu to naprawdę
    > sztuka :/.

    Jak dojdziesz do AE, to może być i jutro ;-)

    --S.

  • 34. Data: 2007-03-01 00:49:17
    Od: "Sylwester S. Biernacki" <o...@g...pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > z kolejorzami na Taczaka ;-)
    > BTW, coś drgnęło w temacie. Może przyszły tydzień przyniesie jakieś lepsze

    Moze bedzie latwiej po prostu od nich kupic lacze do PL-IXa ?
    Aktualnie w TKTelekom na dniach stac bedzie switch PL-IXowy, a TKTelekom ma
    mozliwosc do tego switcha zapinac vlany od konkretnych klientow. Co do cen to
    musicie sami do nich uderzyc, ale z tego co wiem to sa niezbyt wygorowane w
    tej kwestii ;-)
    jesli ktos potrzebuje kontakt to chetnie na priva sie podziele ;-)

    --S.

  • 35. Data: 2007-03-04 20:33:58
    Od: "Spacedust" <m...@e...wsnhid.pl>

    On 1 Mar, 00:57, "Sylwester Biernacki" <o...@g...pl> wrote:

    > A co będę zapeszał... za kilka dni samo wyjdzie. Ale nie powiem teraz, bo
    > konkurencja czycha i jeszcze go do AC-Xa zabiorą :P

    Może Pan już zdradzić jakiś drobny szczegół ? Proszę powiedzieć
    chociaż czy będzie to operator zagraniczny (proszę nie wymieniać
    nazwy). Jest to długo oczekiwana przez wszystkich informacja, tym
    bardziej, że jest już LinxTelecom w PL-IX i zaczyna się robić ciekawie.

  • 36. Data: 2007-03-04 21:04:24
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Dnia 04-03-2007, nie o godzinie 12:33 -0800, Spacedust napisał(a):

> [...]
    > nazwy). Jest to długo oczekiwana przez wszystkich informacja, tym
    > bardziej, że jest już LinxTelecom w PL-IX i zaczyna się robić ciekawie.

    Można domniemać:
    -TPNET - nie wyrabia im core i szukają ujścia
    -Level3/Mesh - są w polsce, nie są wpięci do żadnego naszego IX'a
    -Tiscali - też się pojawili i jak wyżej nie są wpięci nigdzie
    -POL34 - nie sądzę, nie mają potrzeby
    -Telia - wątpie
    -Deustche Telekom (DTAG) - są w polsce, podobna sytuacja jak Level3 i
    Tiscali

    Kogoś ze znaczących pominąłem?
    Bo reszta bo przynajmniej teoretycznie istnieje w naszych IX'ach

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 37. Data: 2007-03-05 00:01:28
    Od: "Spacedust" <m...@e...wsnhid.pl>

    On 4 Mar, 22:04, Marcin Gondek <d...@e...net> wrote:

    > Kogoś ze znaczących pominąłem?
    > Bo reszta bo przynajmniej teoretycznie istnieje w naszych IX'ach

    Jest jeszcze TeleGlobe/VSNL International. A być może jakiś znaczący
    IX zagraniczny chce się podłączyć np. VIX (www.vix.at). Pionier ma
    połączenie z nim.

  • 38. Data: 2007-03-05 07:46:40
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Dnia 04-03-2007, nie o godzinie 16:01 -0800, Spacedust napisał(a):

    > Jest jeszcze TeleGlobe/VSNL International. A być może jakiś znaczący
    > IX zagraniczny chce się podłączyć np. VIX (www.vix.at). Pionier ma
    > połączenie z nim.

    Pozostaje nam tylko czekać.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 39. Data: 2007-03-06 22:03:54
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Sylwester Biernacki napisał(a), W dniu 2007-03-01 00:57:
    > A zmieniając temat, pracujemy usilnie z kolegami z trzyliterowej firmy na A..
    > nad stykiem AC-X - PL-IX

    publicznie informuję, że się za powyższe obraziłem.

    a.

  • 40. Data: 2007-03-08 04:38:47
    Od: "Sylwester S. Biernacki" <o...@g...pl>

    Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl> napisał(a):

    > publicznie informuję, że się za powyższe obraziłem.

    to publicznie przepraszam Najwyższego z Dyrektorów ;-)
    Zdecydowanie trzeba przyznać, że w AC-X prym wiedzie ta druga literka, czyli
    "C" :)

    --S.