  • 41. Data: 2007-03-08 07:21:03
    Temat: Re: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com>

    Sylwester S. Biernacki napisał(a):

    > to publicznie przepraszam Najwyższego z Dyrektorów ;-)
    > Zdecydowanie trzeba przyznać, że w AC-X prym wiedzie ta druga literka, czyli
    > "C" :)
    Publicznie informuje, ze sie za powyzsze obrazilem :)
    Pozdrawiam
    Marek

  • 42. Data: 2007-03-08 07:45:31
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    Czy cena 200zł przy wolumenie 5Mb/s i za każde 5Mb/s systematycznie
    mniej to dużo czy mało. Odbiór własny oczywiście.

    ip

  • 43. Data: 2007-03-08 07:45:58
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    > to publicznie przepraszam Najwyższego z Dyrektorów ;-)
    > Zdecydowanie trzeba przyznać, że w AC-X prym wiedzie ta druga literka, czyli
    > "C" :)

    Spac nie mozesz :) ?

    Michal W.

  • 44. Data: 2007-03-08 07:46:33
    Od: ip <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl>

    ip napisał(a):
    > Czy cena 200zł przy wolumenie 5Mb/s i za każde 5Mb/s systematycznie
    > mniej to dużo czy mało. Odbiór własny oczywiście.
    >
    > ip
    zapomniałem dodać że to małe miasto powiatowe przy granicy

    ip

  • 45. Data: 2007-03-08 08:59:47
    Od: r...@g...com (robert j. wozny)

    Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com> writes:

    > Publicznie informuje, ze sie za powyzsze obrazilem :)

    ten, jak tak obrażać się, to proponuje po wyprawach po Rzeszy wspólnie
    publicznie poobrażać się przy jakimś piwie...

    -j.

  • 46. Data: 2007-03-09 17:22:03
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sylwester Biernacki" <o...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:es54su$h7q$1@inews.gazeta.pl...
    > A zmieniając temat, pracujemy usilnie z kolegami z trzyliterowej firmy na
    > A..
    > nad stykiem AC-X - PL-IX

    a kiedy w PL-IX pojawi sie Pionier ?

    Pawel

  • 47. Data: 2007-03-10 14:32:14
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 08 Mar 2007 08:46:33 +0100, ip wrote:

    > zapomniałem dodać że to małe miasto powiatowe przy granicy

    białoruskiej czy niemieckiej ?

    --
    futszaK
    0601061867