  • 21. Data: 2007-02-24 11:55:10
    Temat: Re: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:erhnf5$v43$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > Hm... ja wiem u mnie taniej wyszedł PL-IX :D

    pewnie ze PL-IX jest tanszy....tylko nie ma tam jak podłączyc sie do TP :(

  • 22. Data: 2007-02-24 19:32:13
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Pawel napisał(a):

    > pewnie ze PL-IX jest tanszy....tylko nie ma tam jak podłączyc sie do TP :(

    Tzn. czego ci brakuje TP-transit (AS29 cośtam??) czy możliwości zakupienia
    dostępu do 5617 przez ten styk ?? Jeżeli pierwsze - niewiele tracisz, jeżeli
    drugie - źle pytałeś.

  • 23. Data: 2007-02-24 19:40:31
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 24 Feb 2007 12:55:10 +0100 I had a dream that Pawel <n...@n...com>
    wrote:
    >pewnie ze PL-IX jest tanszy....tylko nie ma tam jak podłączyc sie do TP :(

    Oczywiście, że jest. Skontaktuj się z opiekunem PL-IX i zapytaj o TPSA.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 24. Data: 2007-02-24 21:09:21
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a), W dniu 2007-02-24 20:40:
    > Oczywiście, że jest. Skontaktuj się z opiekunem PL-IX i zapytaj o TPSA.

    z właścicielem. "opiekun" brzmi jak... ((-;

    a.

  • 25. Data: 2007-02-24 21:53:42
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...Janoszka.pl> napisał
    w wiadomości news:slrneu155f.ege.Grzegorz@galaxy.agh.edu.pl...
    > Oczywiście, że jest. Skontaktuj się z opiekunem PL-IX i zapytaj o TPSA.
    >
    > --
    > Grzegorz Janoszka

    dzieki, widocznie cos musialo mi umknąc :)

    Paweł

  • 26. Data: 2007-02-25 00:41:43
    Od: Mirosław Jaworski <m...@i...pl>

    On Sat, 2007-02-24 at 22:09 +0100, Alek Cesarz wrote:

    > z właścicielem. "opiekun" brzmi jak... ((-;

    ...a Jeboach jest do kompletu naganiaczem? :)

    --
    Mirosław "Psyborg" Jaworski
    GCS/IT d- s+:+ a C++$ UBI++++$ P+++$ L- E--- W++(+++)$ N++ o+ K- w-- O-

  • 27. Data: 2007-02-26 23:13:31
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 24 Feb 2007 22:09:21 +0100 I had a dream that Alek Cesarz
    <a...@S...pw.edu.pl> wrote:
    >z właścicielem. "opiekun" brzmi jak... ((-;

    Oj chciałem stworzyć pozory, że tam pracuje więcej niż jedna osoba ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 28. Data: 2007-02-27 01:52:15
    Od: "Sylwester S. Biernacki" <o...@g...pl>

    G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) napisał(a):

    > Oj chciałem stworzyć pozory, że tam pracuje więcej niż jedna osoba ;)

    żyj dalej w tej nieświadomości i dawaj się zwodzić pozorom ;P
    to ze akurat zawsze dzwonisz do mnie wcale nie oznacza, ze jestem jedyną osobą
    która to psuje, a raczej, że trzymam to wszystko pod kontrolą (aczkolwiek do
    dyktatury mi daleko :))

    co do samego PL-IXa, to się będzie działo... już za dni kilka ;-)
    A wracając do głównego tematu tego wątku, TP należy do "grupy operatorów nie
    będących członkami PL-IXa, a będących przyłączonych do infrastruktury PL-IX".

    ps. w związku z brakiem wiosny i przedłużającą się zimą, proponuję cosezonowe
    "pifko pl-ixowe". Piszę grzecznie na Polipa, żeby ludzie wiedzieli, ze my nie
    tylko ten Internet w .pl psujemy - a nóż ktoś przyjedzie ? :)

    --S.

  • 29. Data: 2007-02-27 18:02:33
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 27 Feb 2007 01:52:15 +0000 (UTC) I had a dream that Sylwester S. Biernacki
    <o...@g...pl> wrote:
    >co do samego PL-IXa, to się będzie działo... już za dni kilka ;-)

    To ciekawe, bo zaglądam co jakiś czas na stronę, a ona jest martwa od ponad
    dwóch miesięcy i żadnych nowych newsów :)

> [...]
    >"pifko pl-ixowe". Piszę grzecznie na Polipa, żeby ludzie wiedzieli, ze my nie
    >tylko ten Internet w .pl psujemy - a nóż ktoś przyjedzie ? :)

    W Krakowie bardzo chętnie. Rozumiem, że dostanę piwo za robienie tutaj reklamy
    kupowania TPSA przez PL-IX? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 30. Data: 2007-02-27 22:10:52
    Od: "Spacedust" <m...@e...wsnhid.pl>

    On 27 Lut, 02:52, "Sylwester S. Biernacki" <o...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > będących członkami PL-IXa, a będących przyłączonych do infrastruktury PL-IX".

    Czyżby TPSA lub jakiś konkretny operator zagraniczny zamierzał się
    wpiąć do PL-IX'a ? Korzystając z okazji zapytam kiedy PL-IX będzie
    dostępny w Poznaniu, bo dogadać z AC-X w Poznaniu to naprawdę
    sztuka :/.