  • 11. Data: 2007-02-21 12:25:51
    Temat: Re: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: "Ravel" <r...@o...pl>

    On 21 Lut, 12:06, Jan Lokiata <m...@d...pl> wrote:

    > Tylko po co jak taniej jest wziąć ACXa?

    nie kazdy ma mozliwosc dotaracia do ich punktu styku oraz ac-x
    transit.pl to ruch tylko po PL bez TP. gdyby to jeszcze obejmowalo
    ruch zagraniczy.... choc dla niektorych 50Mb/s po PL za 1k zl/mc to i
    tak dobra oferta, ale trzeba miec jeszcze drugie tyle na ruch
    zagraniczny (rapidshare i jemu podobne + p2p) i kilka/kilkanascie Mb
    do TP

  • 12. Data: 2007-02-21 14:41:30
    Od: Grzegorz Dacka <g...@i...com.pl>

    > Witam,
    >
    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?

    300 zl przy 6 Mbps

    250 zl przy 10 Mpbs

    Lokalizacja Radom

  • 13. Data: 2007-02-21 15:11:33
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Jan Lokiata napisał(a):

    > Tylko po co jak taniej jest wziąć ACXa?

    Hm... ja wiem u mnie taniej wyszedł PL-IX :D

  • 14. Data: 2007-02-21 15:56:13
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > 300 zl przy 6 Mbps
    >
    > 250 zl przy 10 Mpbs

    to jeszcze dodaj że max 20% ruchu do TPSA

    Marcin

  • 15. Data: 2007-02-21 16:32:08
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 15:56:13 +0000, Marcin Kuczera napisał(a):

    > to jeszcze dodaj że max 20% ruchu do TPSA

    Marcin - nie przesadzaj. Miałem ofertę na ~20Mbit w cenie 270/Mbit ze
    100% TPNET. Cena 250/Mbit przy 10Mbit jest realna o ile nie ma dużych
    nakładów związanych z ostatnią milą.

    Andrzej.

  • 16. Data: 2007-02-21 17:05:26
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Pewnie oferta od TPSA... :-)

    Mało kto daje prawdziwe 100% TP, nawet jak pisze w umowie.
    Ale to małe zło - 98% normalnych sieci nie potrzebuje wiecej jak 20%

  • 17. Data: 2007-02-21 17:45:15
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 18:05:26 +0100, Marek Burzyński napisał(a):

    > Pewnie oferta od TPSA... :-)

    Nie - od firmy na literkę "N".

    Andrzej.

  • 18. Data: 2007-02-21 21:18:20
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Jezeli to netia, to na pewno poza zapisem w umowie nie miales 100%
    gwarancji do TPSA, moze nie miales ograniczen w ruchu do TP na
    okreslonym poziomie, ale to cos troche innego.
    Coś jakby predkosc w neostradzie - niby zawsze jest te 100%, ale...

  • 19. Data: 2007-02-22 17:17:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > poziomie, ale to cos troche innego.
    > Coś jakby predkosc w neostradzie - niby zawsze jest te 100%, ale...

    Raczej bym powiedział że - jak się uprzesz, to pociągniesz od TP 100% bo
    na styku z TP nie będzie limitu, ale... prawdpodobieństwo że poleci tam
    tylko
    ruch TP jest praktycznie zerowe - oni musieli by zrobić tam osobnego ASa z
    community "rozgłaszaj tylko do TP i nigdzie indziej"... a i tak TP wyśle to
    w świat ;-)

    Marcin

  • 20. Data: 2007-02-23 08:41:31
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Marek Burzyński napisał(a):
    > Jezeli to netia, to na pewno poza zapisem w umowie nie miales 100%
    > gwarancji do TPSA, moze nie miales ograniczen w ruchu do TP na
    > okreslonym poziomie, ale to cos troche innego.

    gwarancje mozesz miec zapisane w umowie - ale co z tego jak bywa ze
    bramka jest zatkana i idzie jak przez slomke

    ale oczywiscie u nich nie ma problemu

    --
    Mateo