  • 1. Data: 2007-02-21 00:35:52
    Temat: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: Maciej Wyka <b...@g...com>

    Witam,

    Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    15-30 Mbps)?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-21 00:46:17
    Temat: Re: Obecne rynkowe ceny za 1 Mbps
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Maciej Wyka napisał:
    > Witam,
    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?

    No sam jestem ciekaw, czy ktoś odważy się publicznie pochwalić, co
    wynegocjował w ciężkich bojach.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2007-02-21 06:50:34
    Od: "marek" <m...@o...pl>

    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?

    W tktelekom na ślasku ok 400 zl/Mb przy 15Mb i ok 320 zł/Mb pryzy 30Mb.

    Lee

  • 4. Data: 2007-02-21 06:53:18
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?

    W GTS ok 250 zł/Mb przy 30Mb z radiolinią.

    Lee

  • 5. Data: 2007-02-21 08:00:41
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    > W GTS ok 250 zł/Mb przy 30Mb z radiolinią.

    Futuro okolo 200 zl/mb przy 27 mb z radiolinnia kilkuletni klient

    Pzdr
    Vik

  • 6. Data: 2007-02-21 11:06:31
    Od: Jan Lokiata <m...@d...pl>

    Maciej Wyka napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Tylko po co jak taniej jest wziąć ACXa?

  • 7. Data: 2007-02-21 11:08:53
    Od: "RaVaeL" <p...@g...com>

    270 zl przy 2 Mbps :) (mam dobrego negocjatora:))

  • 8. Data: 2007-02-21 11:09:39
    Od: "RaVaeL" <p...@g...com>

  • 9. Data: 2007-02-21 12:20:15
    Od: Jan Lokiata <m...@d...pl>

    > 270 zl przy 2 Mbps. (mam dobrego negocjatora)

    19,8 zl netto za 1 Mbit

  • 10. Data: 2007-02-21 12:25:28
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Maciej Wyka napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Jakie obecnie obowiązują średnie rynkowe ceny za 1 Mbps (przy łączu
    > 15-30 Mbps)?
    >
    > Pozdrawiam.

    spokojnie 250 netto przy 20 z gtsowa radiolinia, sażę ;] pare dni temu
    ktos dostal oferte 240 netto za 10 przy wlasnym odbiorze i 200 przy 10 z
    tkt, rowniez z wlasnym odbiorem.

    pozdro.