  • Data: 2012-01-05 21:40:10
    Temat: Re: Obcinanie wiadomości SMS.
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast w nowych, niedawno dokupionych kartach SIM (2009-2010) taki
    > SMS zostaje obcięty.
    >
    > I w nowych tel. jest czytelne te pierwsze 160 znaków a potem *brak
    > części wiadomości*.
    >
    > W starszych tel. SMS jest odebrany w częściach i pierwszy SMS jest
    > czytelny a następne puste.

    > Może ktoś spotkał się z takim problemem i zna receptę/rozwiązanie jakieś
    > ustawienia etc. ?

    U mnie też się coś z SMS-ami chrzaniło, ale było trochę inaczej.
    Przyszedł sms i był uszkodzony, po chwili pojawił się identyczny
    kolejny, ale po dłuższej chwili (5...10 min) pojawiły się brakujące części
    obu sms-ów. I taka sytuacja miała miejsce ze 3 razy. SMS szedł z Orange
    do T-Mobile albo do Play'a.

    Wydaję mi się, że nie jest to problem kart sim, tylko jakichś połączeń
    międzyoperatorskich.

    --
    Grzexs