  • 1. Data: 2013-10-25 16:29:10
    Temat: Obalił się z lekka
    Od: Hybki <k...@g...com>

    Teraz foci żaby i ślimaki

    http://www.tvn24.pl/przewrocili-fotoradar-straty-na-
    24-tys-zl,366039,s.html

    Cztery miliony na promowanie radarów chyba nie wystarczy.
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=G45d9qzRefg

    http://www.youtube.com/user/Media2000Corp

  • 2. Data: 2013-10-25 17:37:08
    Temat: Re: Obalił się z lekka
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > http://www.tvn24.pl/przewrocili-fotoradar-straty-na-
    24-tys-zl,366039,s.html

    "Miejsce, w którym stał fotoradar nie jest oświetlone. Jest też
    oddalone od zabudowań - dodaje Hołod" -

    oczywiście teren figuruje jako zabudowany?

  • 3. Data: 2013-10-25 17:57:03
    Od: mi_ro <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-25 16:29, Hybki pisze:
    > Teraz foci żaby i ślimaki
    >
    > http://www.tvn24.pl/przewrocili-fotoradar-straty-na-
    24-tys-zl,366039,s.html

    > Cztery miliony na promowanie radarów chyba nie wystarczy.

    no to chyba jedyny wandalizm który popieram :)

  • 4. Data: 2013-10-25 19:47:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 17:37:08 +0200 osobnik zwany SP1H napisał:

> [...]
    > od zabudowań - dodaje Hołod" -
    >
    > oczywiście teren figuruje jako zabudowany?

    na pewno i do tego szalenie niebezpieczny bo w przyszłości może tam stac
    przedszkole :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-10-26 09:49:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-25 17:57, Użytkownik mi_ro napisał:

    24-tys-zl,366039,s.html

    > no to chyba jedyny wandalizm który popieram :)

    Normalnie szkoda że tylko ten jeden się przewrócił.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-10-26 17:58:39
    Od: tá´Ź

    Hybki wrote:

> [...]
    24-tys-
    zl,366039,s.html

    > Cztery miliony na promowanie radarów chyba nie wystarczy.

    Maszt za 24 tys.?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-10-28 10:29:36