  • Data: 2011-05-31 04:36:50
    Temat: Re: Polska elektronika (historycznie)
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:irvm8u$b13$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Obecnie, to co czasami wychodzi z "projektów studenckich"
    > budzi nadzieje, są to czasami pomysły "debilne" (co czasami ma swoje
    > plusy dodatnie), ale coraz częściej fantastyczne.
    > I tu widzę nadzieje na zmiany strukturalne, które zapoczątkują
    > p r a w d z i w ą polską myśl (w znaczącej części) techniczną.
    [....]

    Totalnie nie tematycznie @ grupowo:

    Ja osobiście nie mam żadnych złudzeń. Wieloletni brak obowiązkowej
    matury z matmy, postępujące odmóżdzenie i zidiocenie, wyhodowanie
    całego pokolenia ludzi umiejących jedynie handlować przy jednoczesnym
    zaprzepaszczeniu dorobku rożniastych OBRów nie daje nadziei szans. Po
    prostu.
    Ewentualnie - moze powstaną u nas manufaktury, produkujące
    połprodukty - możemy na przykład prostować i klepać srebrzankę dla
    chińskich fabryk oporników. Know-how w postaci zasad uzycia młotka się
    kupi ....
    To czarna dziura.

    Krzysztof Kucharski