  • Data: 2013-07-11 22:07:41
    Temat: Re: [OT: why firr is slow] Re: Why mobile web apps are slow
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pamiętnego Thu, 11 Jul 2013 21:55:22 +0200, bartekltg wyjmując peta
    oznajmił:

    > Ok, mamy trolla. Super. Ale na cholerę karmicie
    > go w ten sposób? Ani to ciekawe, ani dowcipne,
    > a tylko się nakręci i zacznie spamować.

    Ja najbardziej nie mogę pojąć, skąd u niego takie parcie na ocenianie i
    tępienie wszystkiego, co jemu jest obce. Kurde, mi też niektóre rzeczy
    u ludzi są obce, w sensie nic na ten temat nie wiem, ale czy lubię czy nie
    po prostu przemilczam jak nie mam nic do powiedzenia. Znajdź jakiś mój post
    na temat krzywych beziera na przykład - może być ciężko. Ale że mnie to nie
    interesuje to jeszcze nie znaczy, żebym miał tępić wszystkich piszących o
    krzywych beziera, bo sam na ten temat nie mam pojęcia ani najmniejszej
    opinii, wiem że jest coś takiego i jak sobie ktoś dyskutuje na ten
    temat to ani mnie to grzeje ani ziębi. A ten się musi w-lać z buciorami.

    --
    Edek