  • Data: 2013-07-11 22:24:23
    Temat: Re: [OT] ortografia i interpunkcja (was: Why mobile web apps are slow)
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Jul 2013 20:19:14 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:

    >Kolego, jesteście starym internautą, więc możecie nie wiedzieć, że młode
    >pokolenie uważa za buractwo pisanie w internetsach bez poszanowania
    >zasad ortografii i zasłanianie się na przykład zwyczajami albo
    >argumentami pokroju "nie-o-to-w-tej-grupie-chodzi".

    Mam w dupie co uwaza mlode pokolenie

    >Ale co obchodzi to wielkiego A.L., który w Hameryce dawno oduczył się
    >pisowni, a klawiatura mu tylko przeszkadza w niestawianiu literówek?

    >Słownika, drogi staruszku. Tobie akurat nierzadko trzeba słownika
    >poprawnej polszczyzny, bo w tej twojej Hameryce najwyraźniej w ogóle nie
    >masz styczności z polskim tekstem.

    Slowniika nie mam i nie zamierzam miec. A moj jezyk polski, dziekuje,
    neizly. Na pewno lepszy niz dzisiejszych magistrow po smieciowych
    uczelniach.

    Stycznosc z jezykiem polskim mam. Czytam polskie gazety i ogladam
    polska TV. Moje wrazenie jest takie ze sporo dziennikarzy i
    prezenterow TV, jezeli idzie o znajomosc jezyka polskiego, chyba nie
    ma matury.

    A.L.

    P.S. Mam nieodparte wrazenie ze Kolega u mnie siedzial w KF... Musze
    sparwdzic co sie stalo...