  • Data: 2012-07-25 11:32:06
    Temat: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "waldi" <w...@g...com> napisał:

    > Nie czuję się idiotą. Nie jestem tchórzem. Niestety mam małą wiedzę. Nie stać mnie
    na certyfikaty
    > i kursy.
    > Pozostały mi tylko fora, wydziały np. Politechniki Gdańskiej, samouczki w
    internecie, dokumetacja
    > angielska w necie.

    Trzeba bylo tak od razu.
    Tylko.. moze ciut (a raczej o wiele wiecej) pokory i wpierw kilka (mysle ze 2, no 3
    starczy)
    lat nauki programowania (chocby nawet tu), a nie osmieszac sie idac jako _totalny
    neptyk_
    na rozmowe o pracy.

    > Ludźmi się nie przejmują każdy kiedyś cielęciem był.

    Swieta prawda. Nawet tutaj wiekszosc to "niedopieszczeni indywidualsci"
    a nie same super spece w zawodzie.

    Wytrzymasz te kilka lat "rycia" roznych guides po nocach to beda z Ciebie
    ludzie (znaczy sie programista:), nie wytrzymasz/umu nie starczy/tego czegos
    nie bedzie to Ci sie swiat nie zawali (pracujesz przeciez).

    AK