    Date: Wed, 25 Jul 2012 10:16:23 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]

    W dniu 2012-07-25 09:52, waldi pisze:
    > Nie czuję się idiotą. Nie jestem tchórzem. Niestety mam małą wiedzę. Nie stać mnie
    na certyfikaty i kursy. Pozostały mi tylko fora, wydziały np. Politechniki Gdańskiej,
    samouczki w internecie, dokumetacja angielska w necie. Ludźmi się nie przejmują każdy
    kiedyś cielęciem był.

    Nikt nie mowi aby robić certyfikaty, czy tez kursy. Zresztą do takich
    zazwyczaj trzeba mieć wiedzę podstawową. No właśnie - zacznij od
    podstaw, czyli od dobrej lektury o tym czym jest programowanie, cos o
    algorytmach i strukturach danych, a dopiero później skup się na
    szczegółach. To taka dobra darmowa rada. Zresztą większość osób tak
    zaczynało - najpierw sie przepisywało kody z gazet i patrzyło, ze
    działa, później próbowało się robic drobne modyfikacje, ale zawsze
    przychodził etap, gdy trzeba było zdobyć wiedzę prawdziwą inaczej dalej
    nie da się rozwinąć. Więc jeśli chcesz cokolwiek więcej to zacznij od
    podstaw, a dopiero później kursy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl