  • Data: 2011-11-13 20:10:02
    Temat: Re: [OT] świeczka
    Od: Grejon <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś mówili, ale chyba niedosłyszałem.

    Ruscy przeprowadzają eksperyment. Wzięli muchę, wyrwali jej jedną nóżkę:
    - Mucha idi! - mucha idzie.
    W raporcie piszą "po wyrwaniu jednej nogi mucha chodzi". Wyrwali jej
    drugą nogę:
    - Mucha idi! - mucha idzie. W raporcie piszą "po wyrwaniu drugiej nogi
    mucha nadal chodzi". Wyrwali jej trzecią nogę:
    - Mucha idi! - mucha idzie. W raporcie piszą "po wyrwaniu trzeciej nogi
    mucha chodzi". Wyrwali jej ostatnią nogę:
    - Mucha idi! - mucha stoi.
    - Mucha idi!!! - mucha dalej stoi. W raporcie piszą "po wyrwaniu
    wszystkich nóg mucha ogłuchła".

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi