    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 21:12:39 +0100

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A gdybyś kiedyś dowiedział się, że ten twój smartfon jest końcówką
    > Skype'a ?

    Powiem tak - mam stary telefon philipsa zintegrowany ze skype w sensie
    jest soft na PC (plugin do skype) i kabelek USB. Bardzo wygodne, bo
    jedna sluchawka sluzy do zwyklych rozmow i do skype jak elefon. Bylem
    zafascynowany do czasu gdy sie okazalo, ze ani nie ma kto do mnie
    dzwonic, anie ja nie bardzo mam do kogo dzwonic.

    Bo prywatne/rodzinne to przez video. Smartfon, owszem ma video, ale to
    jest gowniacek malutki. Na tablecie juz lepiej sie gada, ale dalej
    niewygodnie. NAjlepszy jest laptop - stoi sobie sam, duzy obraz, kamerka...