  • Data: 2013-02-15 21:10:03
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Podałeś im skypowy namiar na siebie ?

    Nie. Dlaczego? Bo znam, rozmawiamy, wiem o nich wiecej pewnie niz oni
    sami. Znam jednego co pytał o skype. Podalem. Skonczylo sie tak, ze
    najpierw napierdalal na skype potem dzwonil i tak na zmiane. Skype i
    komunikatory to zło w biznesie. Bezplatny sposob komunikacji zwieksza
    tylko ilosc popierdółkowatych informacji, ktore nic nie wnoszą.

    > Nie powiem by ten program nadawał się do komunikacji powszechnej, ale
    > faktem jest, że trochę użytkowników z niego korzysta.

    Prywatnie owszem, uzywam, glownie ze wzgledu na video. Ze znajomymi czy
    rodzinką - miło się zobaczyć. W biznesie - nie ma takiej koniecznosci.