  • Data: 2013-02-16 11:28:31
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-16 10:07, Użytkownik Atlantis napisał:

    > Komu? Na przykład ludziom amatorsko uprawiającym sport (rozumiany
    > chociażby jako poranny jogging) - takie rozszerzenie krokomierza albo
    > Endomondo zainstalowanego na smartfonie. Czujniki wbudowane w ubranie
    > monitorują twoje tętno, pracę serca, oddech itp. i na podstawie tego
    > pozwalają wyciągnąć pewne wnioski na temat formy.

    A teraz pomyśl chwilę i odpowiedz czym te e-skarpetki przelicytują
    normalny zestaw biegacza czyli ciśnieniomierz i krokomierz
    z którego po treningu zgrasz sobie zebrane dane na komputer.
    Aż taką różnicę zrobi zgrywanie tych danych poprzez sieć w
    czasie trwania treningu ? bo tylko taki dodatek oferują
    e-produkty.

> [...]
    > wymieniających dane albo sterowanych przez Internet.
    >
    > Ja widziałbym przynajmniej kilka użytecznych zastosowań e-lodówki:
    > 1) Informowanie właściciela o brakujących produktach. Urządzenie zna
    > twoje przyzwyczajenia żywieniowe, np. wie, że codziennie pijesz kawę z
    > mlekiem. Gdy stwierdzi, że ktoś z domowników opróżnił właśnie ostatni
    > karton, wysyła na telefon informację o konieczności zrobienia zakupów.
    > 2) Modyfikacja przyzwyczajeń żywieniowych. Uruchamiasz odpowiedni
    > program, a lodówka wspiera twoją silną wolę przypominając, że nie
    > powinno się podjadać między posiłkami. ;)

    Statystyczny posiadacz lodówki oba punkty załatwia przy pomocy
    małżonki.