    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 20:43:13 +0100

    Dnia 2013-02-15 20:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > To na Skypie nie widać, że jest w domu ?

    Niekoniecznie. Trochę ludzi (ja też) ma komunikatory na
    stacjonarnym który jest włączony non stop.
    Jak komunikator podaje że użytkownik aktywny to ma rację,
    jak pokazuje że nie aktywny to na dwoje babka wróżyła.
    Może nikogo nie być w domu a może jest, nic nie robi
    na kompie ale sygnał rozmowy usłyszy i zareaguje.