  • Data: 2013-02-14 23:01:46
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-14 20:59, Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > No nie wiem, skoro w glupich apkach sa aktualizacje, to czemu tutaj nie
    > mialyby sensu?

    Co ma aktualizacja wspólnego z monitoringiem ?
    nawet jeśli monitorowany jest chory.

    > Dlatego niosimy komorki, zakladamy klonta google i na fejsbuku,
    > instalujemy monitoring ;)

    Komórki spełniają inną funkcję i przysłowiowy Kowalski nie
    musi przejmować się że ktoś go przy ich pomocy śledzi.
    Konta na fejsbuku nie zakładają wszyscy, na google też.
    A jeśli instalujemy monitoring to nie on monitoruje nas
    tylko my przy jego pomocy monitorujemy coś lub kogoś.

    > No ja nie pisalem, ze takie skarpetki to juz zaraz, jutro ;)

    > e-biznes. calosciowo. :)

    Ponad 90% firm chcących zarobić w e-biznesie bankrutuje.
    Inna sprawa że ludzie generalnie znają tylko te które odniosły sukces.

    Jeśli tyle to przestałem wątpić. :-)