  • Data: 2013-02-15 10:04:32
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > nad sobą. Jest czas skoczyć do sklepu, kupić batonika i zjeść
    > co zniweluje efekt wywołany przez insulinę lub inne środki
    > obniżające poziom cukru w cukrzyku. :-)

    No z tym "Skoczyc do sklepu" to bym polemizowal. Zwlaszcza, ze ruch
    przyspiesza obnizanie poziou cukru :)

    > Ale wpadli nie z powodu że go monitorowali tylko dlatego że mieszkanie
    > wynajął "po jakichś bandytach". Powiedziął bym że gdyby mieszkanie
    > monitorowali to by nie wpadli. :-)

    Oj no wlasnie monitorowali (tego porzedniego) tylko mieli poslizg na
    szczeblu decyzyjnym ;) Od "wiemy gdzie jest" do "dobra, wchodzcie"
    minelo za duzo czasu :D

    > Pierwszy tel komórkowy firma Ericsson wykonała w 1956 roku.

    Pierwsze systemy detekcji twarzy tez juz sa wykonane.

    > Motorola pierwszy telefon komórkowy wprowadził do sprzedaży
    > w 1973 roku w USA.

    Nie jestem pewien, czy systemy detekcji twarzy sa w sprzedazy. Cos mi
    sie wydaje, ze jak wejdzie xbox 720 to beda dostepne w niemal kazym domu :)

    > Pierwszego esemesa wysłano w 1992 roku.
    > Dzisiaj mamy 2013.
    > Te twoje "pare lat" to w rzeczywistości kilkadziesiąt. :-)

    Kiedys postęp szedł sobie wolniejszym tempem.