  • Data: 2013-02-15 00:48:37
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jestem cukrzykiem, nie potrzebuje monitoringu, nowego softwaru
    > do tego monitoringu ani informacji o nowych lekach.
    > Informacje o lekach mam od lekarza w chwili wypisywania recepty
    > i innej nie potrzebuje.

    No ale ty jestes mlody, nie masz alzheimera ani 80 lat. Pewnie tez
    wiesz, jakie to uczucie przedobrzyc z dawką. Nie da sie wybrac numeru na
    telefonie.

    > Do ciebie ile razy już wpadali ?

    Do mnie nie, ale do kumpla wpadli, bo wynajal chate rok po jakichs
    bandytach ;) Weszli z drzwiami, wyszli, nie przeprosili, ale tez nikogo
    na szczescie nie zabili...

    > Że nei wszystkich tak można monitorować.

    No tak. Dlatego potrzebne jest wiecej narzedzi do monitorowania ;)

    > Nie odróżniasz monitoringu założonego przez siebie od takiego
    > założonego przez innych.

    Odrozniam. Ale to ty napisales, ze monitoring nie monitoruje nas. Tak
    jakby jedyny monitoring to ten zalozony przez Ciebie.

    Pomijam, ze jak masz monitoring w firmie/domu to siebie tez monitorujesz.

    > Jeszcze nie działa w praktyce.

    Ogólnie rzecz biorac to pare lat temu nie dzialaly telefony
    bezprzewodowe... ;)