  • Data: 2013-02-14 23:10:32
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Co ma aktualizacja wspólnego z monitoringiem ?

    Noooo ma wspolny a) dostep on line b) aktualny software z zalozenia
    lepszy c) aktualne informacje o lekach (zaraz po ich wprowadzeniu)
    lepsze niz brak...

    > nawet jeśli monitorowany jest chory.

    > Komórki spełniają inną funkcję i przysłowiowy Kowalski nie
    > musi przejmować się że ktoś go przy ich pomocy śledzi.

    Az do czasu, gdy wpadnie do niego ABW, CBA czy jeszcze ktoś :)

    > Konta na fejsbuku nie zakładają wszyscy, na google też.

    A co z tego wynika? :)

    > A jeśli instalujemy monitoring to nie on monitoruje nas
    > tylko my przy jego pomocy monitorujemy coś lub kogoś.

    Znaczy zarzadzasz wszystkimi monitoringami na swiecie? Bo jak nier, to
    jestes monitorowany przez wielu innych...

    Dodaj do tego rozpoznawanie twarzy, i juz wiadomo kto z kim zdradza
    swoją żonę...

    > Ponad 90% firm chcących zarobić w e-biznesie bankrutuje.

    Wlasciwie masz racje. Podobnie jak 90% hodowców owiec zbankrutuje
    handlując skarpetami on line. E-biznes to nie jest "hurra, za dotacyjke
    z EU stawiamy sklep internetowy i jakos to bedzie". ;)

    > Inna sprawa że ludzie generalnie znają tylko te które odniosły sukces.

    :)

    > Jeśli tyle to przestałem wątpić. :-)

    Ja tam jestem ptymistą, jak nie 300 to 500 ;)