eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    From: Jacek <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Mon, 27 Feb 2012 19:08:11 +0100

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 11:16:20 -0600, A.L. napisał(a):

    > Wedlug mnie, hydraulik powinien brac najwyzej 10% tego co bierze, a
    > mechanik samochodowy znacznie mniej

    > No wlasnie. Jak sie sprzedaje 2 sztuki rocznie, to zarabia sie na
    > wartosci a nie na ilosci.
    >
    > Jakas dziwna mentalnosc panuje wsrod "internautow" co wyszlo przy
    > okazji ACTA: jest OK jezeli szewc mowi ile mam zaplacic za naprawe
    > butow, jest nie OK jezeli tworca programu czy muzyki mowi ile tzreba
    > zaplacic za jego tworczosc. Bo przeciez programy, muzyka itede to
    > dobra NASZE, WSPOLNE. DARMOWE
    >
    > A.L.

    Dobrze napisałeś.
    'Jak się sprzedaje 2 sztuki rocznie'.

    Jak się raz napisze przez miesiąc program do użytku domowego 'budżet
    domowy', to można żadać od każdej kopii $1000?
    Też powiesz, że jak ktoś zapłaci tyle za towar, to jest git?
    No penie, że tak. Ale trzeba być głupim, żeby płacić za takie coś tyle
    pieniędzy...