eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Mon, 27 Feb 2012 17:29:51 +0100
    From: Przemysław Adam Śmiejek <N...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?

    W dniu 27.02.2012 16:43, Jacek pisze:
    > A powinieneś porownać do programu z tej samej grupy, nieprawdaż?

    Ależ proszę bardzo. Ustępujący mu możliwościami, choć o wiele ładniejszy
    Servant Salamander (o! zmienił nazwę na Altap Salamander) pochodzący z
    bliższego nam kulturowo i cenowo kraju kosztuje około $50.

    Poza tym, po co porównywać z programami? Idąc tym tropem, to Windows
    powinien kosztować 0zł, bo go porównamy z Ubuntu. A MSO z OpenOffice i
    też nam wyjdzie 0zł.

    Porównałem z lekarzem, by pokazać, że normalnie zarabiający gość na tę
    cenę pracuje 15 minut. Więc to, że ja czy ty tyle nie wyciągamy, to nie
    wina autora TC-a. Jak bardzo by nie schodzić z ceną, zawsze znajdzie się
    ktoś, komu będzie ona za wysoka. Widziałem już ludzi szukających kraków
    do programów za 10zł.