eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Mon, 27 Feb 2012 17:25:14 +0100
    From: Przemysław Adam Śmiejek <N...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?

    W dniu 27.02.2012 16:47, Jacek pisze:

    > Lubisz obrażać niezamożnych ludzi, dla których 160zl, to dużo?

    To nie kwestia obrażania. Ja co prawda jestem nauczycielem, więc na
    zarobki nie narzekam, ale akurat tu miałem na myśli ogólnonarodową
    cechę, bowiem polskie zarobki są żebracze w stosunku do usańskich (czy
    tam szwajcarskich, jak kraj pochodzenia TC). Więc cena ustalona na 2
    piwa albo coś w ten deseń, nagle dla polaka-żebraka staje się relatywnie
    wysoka.

    I dla mnie także, siebie również uważam za polaka-żebraka. Dlatego
    zresztą od lat używam OpenOffice, choć od lat kusi mnie Microsoft
    Office. No ale 800zł piechotą nie chodzi i wybrałem paściaty, ale do
    moich celów Jakośtam-Ostatecznie-Z-Wielkim-Bólem pasujący OOo.

    I podobnie z Totalnym Commanderem. Gość wycenił go wg cen Zachodnich, bo
    tam mieszka i chce sobie zachodnie piwo wypić za sprzedaną licencję,
    więc nie można go krytykować patrząc z punktu widzenia naszych zarobków.