  • Data: 2016-12-26 17:37:20
    Temat: Re: [OT] poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan RoMan Mandziejewicz zauważył:

    > Bilikiewicz nie żyje od 36 lat... Na jego książce się przygotowywałem
    > do komisji wojskowej - skutecznie :)

    -- Ja tym lekarzom sądowym nic nie wierzę -- zauważył człowiek
    o inteligentnym wyglądzie. -- Kiedy razu pewnego sfałszowałem weksle,
    zacząłem na wszelki wypadek chodzić na wykłady psychiatryczne doktora
    Heverocha, a gdy mnie złapali, symulowałem paranoika akurat tak, jak
    wypadało podług tych wykładów doktora Heverocha. Jednego z lekarzy
    ugryzłem w nogę podczas komisji, wypiłem atrament z kałamarza i
    wyknociłem się, z przeproszeniem, w kącie izby przed całą komisją.
    Ale za to, żem jednego z tych panów ugryzł w łydkę, uznali mnie za
    zupełnie zdrowego i byłem zgubiony.

    Doktor Heveroch nie żyje już od prawie 90 lat, ale po ludziach zostaje
    to, co napisali. Gdyby ktoś miał stanąć przed jaką komisja, to może
    skorzystać też z tej lektury:

    http://depersonalizace.info/depersonalizace-a-dereal
    izace/heveroch/

    Jarek

    PS
    Mój znajomy pracuje jako psychiatra w szpitalu, w którym leczy również
    lekarz imieniem Napoleon. Niektórzy pacjenci być może sądzą, że panu
    doktorowi tylko tak się wydaje.

    --
    -- Ja, proszę panów -- bronił się Szwejk -- nie jestem żaden symulant,
    ja jestem naprawdę idiota, możecie się panowie spytać w kancelarii 91