  • Data: 2017-01-31 15:19:20
    Temat: Re: [OT[ pociąg bez popychu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:58904bf5$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zapewne też na dokładnym przetestowaniu prototypu.

    No, to jest chyba oczywiste! Choć ja-żem sceptyk i niekiedy obawiam się, że
    takie rzeczy mogą być liczone bez solidnego zapasu, albowiem zdarzają się
    przypadki zerwania łączeń, więc albo skorodowane, pęknięte, zmęczone, albo
    fabrycznie sknocone.
    Miejmy nadzieję, że ci, co dopuszczają to do ruchu, nie robią tego za
    szklankę wódki.
    Że nie są tacy:
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/opole-l
    ekarz-wystawial-falszywe-zaswiadczenia-o-zdolnosci-d
    o-pracy/9gtfdsg
    Sam zresztą wiem o miejscu, gdzie płacisz 40 zyla i jesteś zdolny do pracy.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.