  • Data: 2009-06-22 13:40:53
    Temat: Re: [OT] kto zna sklep z filtrami na 77mm
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Oczywiscie jest to kompromis bo wolalbym B+W ND110, ale w PL nigdzie
    > go nie dostane a czas oczekiwania na sprowadzenie to wrzesien.

    Ok, dzieki iza odpowiedzi, u polskich dystrybutorow znalazlem
    znalazłem cos jeszcze ciemniejszego od Hoya NDx400: Heliopan ND 3.0, o
    10 przeslonek sciemnia a nie jak Hoya o 9 :) Czyli identyczny jak B+W
    ND110 :) Szkoda ze wszyscy maja tak rozne oznaczenia filtrow.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz