  • 31. Data: 2011-01-25 19:10:24
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ihmsj2$pek$1@inews.gazeta.pl...

    > No i to miałem na myśli, pisząc o ogłupiałym euromotłochu.

    Nie ulatniają się i nie wydychasz śmierdzących oparów z tego e-papierosa?

  • 32. Data: 2011-01-25 20:22:14
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 20:09, Pszemol pisze:
    > "ref" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Osoba mająca e-papierosa w ustach jest osobą palącą,
    > a więc nie należy do przedziału dla niepalących :-)
    Naprawdę nie rozumiesz, czy tylko udajesz?
    Osoba mająca e-papierosa *nie pali tytoniu*.
    Przedział dla niepalących: *nie wolno palić tytoniu*.

  • 33. Data: 2011-01-25 20:30:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ref napisa?(a):

    [...]

    > Przedział dla niepalących: *nie wolno palić tytoniu*.

    A podstawa tego twierdzenia jest co?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 34. Data: 2011-01-25 21:17:25
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 21:30, januszek pisze:
    > ref napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > A podstawa tego twierdzenia jest co?

    Ustawa.
    A konkretniej e-papieros nie jest wyrobem tytoniowym, a inhalacja za
    jego pomocą nie jest paleniem tym bardziej wyrobu tytoniowego.

    miab

  • 35. Data: 2011-01-25 22:54:06
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 21:30, januszek pisze:
    > ref napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > A podstawa tego twierdzenia jest co?
    >
    > j.

    Regulamin przewozów osób, rzeczy i zwierząt pkp przewozy regionalne.

    §4.2. Palenie tytoniu dozwolone jest tylko w miejscach oznaczonych za
    pomocą np. odpowiednich piktogramów, tabliczek informacyjnych.

  • 36. Data: 2011-01-25 23:10:37
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Nieaktualne przepisy. W pociągach PKP moga palić się hamulce ew instalacja
    elektryczna. Z innymi przepisami PKP jak zwykle spóźniona jest. Powinno być
    prawilno! wszelkie palenie zabronione jest bo jak zioło przypalisz to
    kolidowanie przepisów jest :-)

  • 37. Data: 2011-01-26 01:50:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > §4.2. Palenie tytoniu dozwolone jest tylko w miejscach oznaczonych za
    > pomocą np. odpowiednich piktogramów, tabliczek informacyjnych.

    Ewidentne jest zatem dla Ciebie, że marychę wolno w pociągu palić.

  • 38. Data: 2011-01-26 06:25:53
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 02:50, Pszemol pisze:

    > Ewidentne jest zatem dla Ciebie, że marychę wolno w pociągu palić.
    Ewidentnie nie czytasz, co pisałem wcześniej. Nie, nie można, bo jest to
    sprzeczne z inną ustawą.

  • 39. Data: 2011-01-26 07:25:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym truciem to trujesz:
    > http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/284027
    ,1,e-papierosy-nie-truja.read

    Ja jakoś jestem dziwnie spokojny, że "nieszkodliwe" e-papierosy
    okażą się nieszkodliwe dla producentów e-papierosów
    Dla palacza najprawdopodobniej okaże się, że podawanie nikotyny
    w ten nie przebadany sposób, powoduje mutacje DNA
    i będzie wielokrotnie bardziej szkodliwe niż "zwykłe palenie"
    Albo bym palił, albo odzwyczaił w trudach i znoju.
    Na pewno nie paliłbym jakiegoś pier****nego e-papierosa

    Na marginesie ktoś napisał, że NTG, ale

    cyt.
    "Składa się z trzech części: ustnika, w którym umieszcza się wymienny wkład
    (tzw. kartridż) wypełniony specjalnym płynem - e-liquidem. Płyn ten
    oprócz wody zawiera nikotynę, glikol propylenowy, glicerynę i dodatki
    smakowe,
    na przykład miętę. Druga część to tzw. atomizer, gdzie mieści się grzałka
    i mikroprocesor. Trzecia część to akumulatorek litowo-jonowy, zakończony
    diodą LED. "

    ...MIKROPROCESOR...
    ..DIODA LED...

    Artur(m)

  • 40. Data: 2011-01-26 08:14:16
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 13:09:36 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"ref" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >Osoba mająca e-papierosa w ustach jest osobą palącą,
    >a więc nie należy do przedziału dla niepalących :-)

    sorry, ale pleciesz glupoty. jesli mam w ustach rurke od coka-coli i
    sie zaciagam, to tez pale i naleze do przedzialu dla palacych?
    w kwesti slownictwa. palac e-papierosa palisz w ten sam sposob, jak
    palisz diodke wlaczajac laptopa, telefon, czy nintendo bo to jedyne co
    sie w tym e-papierosie "pali" to jest wlasnie LED na jego czubku. nie
    ma zadnego dymu (ktory jest jedynym powodem zakazow palenia tytoniu),
    jedynie bezwonna para wodna (no chyba, ze ci z ust brzydko pachnie).
    dawka nikotyny dostarczana jest porzez tzw. atomizer, ktory z paleniem
    czegokolwiek nie ma nic wspolnego i nie wydziela nawet zadnego
    zapachu.
    jesli wprowadzisz przepis, ze w PKP pasazerowie nie moga w zaden
    sposob wchlaniac nikotyny, to bedzie inna rozmowa, ale na razie twoja
    agrumentacja swiadczy jedynie o tym, ze nie wiesz jak e-papieros
    dziala i ze z paleniem papierosow nie ma on nic wspolnego. troche
    zajmie czasu zanim krzykacze sie z tym zapoznaja, o ile w ogole to
    urzadzenie sie przyjmie na rynku. na razie idzie opornie i juz sie
    pokazaly jakies badania o jego szkodliwosci.
    BTW. co ten temat robi na grupie o PC? czy tutejsi userzy komputerow
    to palacze na odwyku? <rs>