  • 1. Data: 2011-01-23 16:46:49
    Temat: laptop bez Express card
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Kupiłem 2 miesiace temu Asusa k72F http://www.proline.pl/?p=ASUS+K72F-TY130
    Chciałem zgrywać na niego filmy video z kamery cyfrowej... "Sprzedawca" - jak
    zapytałem o to jakie posiada złącze Express card - sprawdził i stwierdził ze
    "34" - Chciałem dokupić karte z rozszerzeniem FireWire w przysżłosci.
    Dzia patrze - W tym laptopie nie dosc ze nie ma Exprescard34 to nie ma też
    innego.
    Pierwszy raz widze laptopa bez wejcia rozszerzającego...
    Jest z tego wyjscie ? są karte firewire na usb ?

  • 2. Data: 2011-01-23 20:43:32
    Temat: Re: laptop bez Express card
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    http://allegro.pl/przejsciowka-z-usb-do-firewire-iee
    e-1394-6pin-i1412911906.html

  • 3. Data: 2011-01-23 20:56:58
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/przejsciowka-z-usb-do-firewire-iee
    e-1394-6pin-i1412911906.html

    no to jest ciekawe- tylko pytanie czy to bedzie działało poza tym ze fizycznie
    pasuje ?
    Czy program do zgrywania wykryje kamere przez takie złącze/przelotke....?

  • 4. Data: 2011-01-23 21:00:12
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 21:56:58 +0100, BETON napisał(a):

> [...]
    > pasuje ?
    > Czy program do zgrywania wykryje kamere przez takie złącze/przelotke....?

    Nie ma prawa zadziałać. USB jest za wolne żeby FW na nim poszło.