  • 1. Data: 2011-01-24 19:39:14
    Temat: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: "ZAQ" <n...@n...pl>

    pale zwykle fajki juz prawie 10 lat, ostatnio coraz więcej,
    także jest to mocno odczuwalne finansowo a także zdrowotnie.
    więc zdecydowałem się na e-papierosa, szkoda było mi kasy
    na jakiś topowy więc kupiłem najtańszy jaki był, ucieszony
    faktem kupna zaciągnąłem się pierwszy raz, wykręciło mi ryj,
    takiego syfu jeszcze w ustach nie czułem, smak niczym
    jakiś rozpuszczony olej czy masło, az mi sie niedobrze zrobiło,
    a paliłem kiedyś najtańsze zwykłe fajki od ruskich (obrzydliwe),
    ale i tak były one dużo lepsze niż e-papieros.

    ktoś próbował e-papierosa ?
    dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
    jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

  • 2. Data: 2011-01-24 19:56:58
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:39:14 +0100, ZAQ napisał(a):

> [...]
    > dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
    > jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

    BeQuiet i potraktuj tą radę dosłownie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 3. Data: 2011-01-24 20:04:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ZAQ" napisał:

    > pale zwykle fajki juz prawie 10 lat, ostatnio coraz więcej,
    > także jest to mocno odczuwalne finansowo a także zdrowotnie.
    ^^^^^
    http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/

    > ktoś próbował e-papierosa ?

    Zamienił stryjek... To przecież ordynarna fajka wodna.
    "Kto pali papierosy, umiera na raka płuc. Kto pali fajkę, umiera na raka
    ust. Kto nie pali, umiera na raka.

    > dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?

    Niezależnie od "mocy" wkładu (są o różnej zawartości nikotyny) i smaku -
    takie samo ścierwo. Szkoda zdrowia. ;-)

    > jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

    Żaden, wbrew reklamom i tak zostaniesz z nim pogoniony z sali czy przedziału
    dla niepalących przez ogłupiały od antynikotynowej propagandy euromotłoch.
    Lepiej zainwestować w nowy zasilacz.

    JoteR

  • 4. Data: 2011-01-24 21:39:47
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jesli juz OT to sprobuj Champix. Ma moze side-effectow ale trzeba przyznac,
    ze dziala.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-01-24 22:57:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ihkm17$9v$1@inews.gazeta.pl...
    > i tak zostaniesz z nim pogoniony z sali czy przedziału dla niepalących
    > przez ogłupiały od antynikotynowej
    > propagandy euromotłoch.

    Skąd tyle negatywnych emocji? Swoją drogą, ile inteligencji mieć
    trzeba aby wiedzieć że się nie pali w przedziale dla niepalących?

  • 6. Data: 2011-01-24 23:33:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Swoją drogą, ile inteligencji mieć trzeba aby wiedzieć że się nie pali
    > w przedziale dla niepalących?

    E-papierosa również?

    JoteR

  • 7. Data: 2011-01-24 23:47:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 00:33:58 +0100, JoteR napisał(a):

    > E-papierosa również?

    A to jakiś wyjątek? Opary nikotyny też produkuje.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 8. Data: 2011-01-25 00:02:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > A to jakiś wyjątek? Opary nikotyny też produkuje.

    I prąd z bateryjki zużywa - znaczy nieekologiczny, a to jeszcze większa
    zbrodnia ;->
    Gdyby to była właściwa grupa na tego typu dyskusję, to moglibyśmy porównać,
    jakie opary produkuje siedzący naprzeciwko żrący i miamlający współpasażer.
    Ale ograniczę się tylko to potwierdzenia swojej konkluzji - szkoda zdrowia
    na e-papierosy ;-) Przyjemność żadna, a dla urobionego nieustanną propagandą
    otoczenia i tak zostanie obrzydliwym palaczem. BTW: ustawa nosi tytuł "o
    ochronie zdrowia przed następstwami używania *tytoniu*". Antynikotynową jest
    nazywana tylko potocznie.
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/464829,e_papie
    rosy_mozna_palic_mimo_zakazu.html

    JoteR

  • 9. Data: 2011-01-25 00:16:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 01:02:14 +0100, JoteR napisał(a):

    > I prąd z bateryjki zużywa - znaczy nieekologiczny, a to jeszcze większa
    > zbrodnia ;->

    :)

    > Gdyby to była właściwa grupa na tego typu dyskusję, to moglibyśmy porównać,
    > jakie opary produkuje siedzący naprzeciwko żrący i miamlający współpasażer.

    A ile jeszcze byśmy się nasprzeczali o to :)

    > Ale ograniczę się tylko to potwierdzenia swojej konkluzji - szkoda zdrowia
    > na e-papierosy ;-)

    A i owszem, bo prawdziwemu papierosowi to i tak nie dorówna, substytut
    marny.

    > Przyjemność żadna, a dla urobionego nieustanną propagandą
    > otoczenia i tak zostanie obrzydliwym palaczem.

    Czy ja wiem? Dla mnie też jest palaczem, a paliłem lat 12 i w zasadzie
    umiem rozróżnić, czy to palenie czy nie :)

  • 10. Data: 2011-01-25 07:26:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ZAQ" napisał w wiadomości grup
    > dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
    > jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

    Rzuć palenie i zaoszczędzone pieniądze przeznacz na ram.