  • 11. Data: 2011-01-25 07:34:18
    Temat: Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > A ile jeszcze byśmy się nasprzeczali o to :)

    Poczekajmy, aż pojawią się i-papierosy (o smaku oczywiście owocowym),
    znajdziemy i odpowiednią grupę, i chętnych dyskutantów. A przynajmniej
    jednego na pewno ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2011-01-25 10:21:57
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 00:33:58 +0100, JoteR napisał(a):

    > E-papierosa również?

    Nie dziw się, że ludzie są przewrażliwieni. Ja też bym Cię wywalił z
    przedziału dla niepalących...

    65,Papieros_juz_po_kilku_minutach_uszkadza_DNA.html
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 13. Data: 2011-01-25 10:52:17
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 11:21, Michal Kawecki pisze:

    > Nie dziw się, że ludzie są przewrażliwieni. Ja też bym Cię wywalił z
    > przedziału dla niepalących...
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80355,89576
    65,Papieros_juz_po_kilku_minutach_uszkadza_DNA.html

    Tam nie występuje zjawisko palenia. To jest inhalator nikotyny.

    miab

  • 14. Data: 2011-01-25 10:59:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.01.2011 00:33, JoteR wrote:

    > E-papierosa również?

    Albo kielbaski na grillu?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2011-01-25 12:27:12
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:52:17 +0100, miab napisał(a):

    65,Papieros_juz_po_kilku_minutach_uszkadza_DNA.html

    > Tam nie występuje zjawisko palenia. To jest inhalator nikotyny.

    Ja piszę o reakcji ludzi, a nie o tym, do czego służy e-pet.

  • 16. Data: 2011-01-25 13:09:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ihl29c$4qp$1@inews.gazeta.pl...

    > E-papierosa również?

    No chyba!
    Niepalących - nieważne czy fajke, papierosa czy marychę czy e-papierosa.
    Niepalących znaczy niepalących, kropka. Ale motłoch będzie wchodził
    z papierosem do przedziału dla niepalących :-)

  • 17. Data: 2011-01-25 14:05:52
    Od: "tanill" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ZAQ" napisał w wiadomości > ktoś próbował e-papierosa ?

    Niestety szajs prawie wszystko. papierosek to papierosek. Próbowałem różnych
    ale na wymioty mi się miało i cierpię katusze np w samolocie. Dla ortodoksów
    napiszę, pomimo tego, że palę nie lubię smrodu popapierosowego i palę na
    powietrzu a w pociągach czy autobusach bardziej od zapachu palacza odstręcza
    mnie odór zakonserwowanego potu i niepranych tylko suszonych przepoconych
    ubrań. Higiena nie jest najmocniejszą stroną Polaków

  • 18. Data: 2011-01-25 14:15:02
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-24 20:39, ZAQ pisze:
> [...]
    > więc zdecydowałem się na e-papierosa, szkoda było mi kasy
    > na jakiś topowy więc kupiłem najtańszy jaki był, ucieszony
    > faktem kupna zaciągnąłem się pierwszy raz, wykręciło mi ryj,
    > takiego syfu jeszcze w ustach nie czułem, smak niczym
    > jakiś rozpuszczony olej czy masło, az mi sie niedobrze zrobiło,
    > a paliłem kiedyś najtańsze zwykłe fajki od ruskich (obrzydliwe),
    > ale i tak były one dużo lepsze niż e-papieros.
    >
    > ktoś próbował e-papierosa ?
    > dobry smak to kwestia jakości/ceny czy może samego wkładu/olejka ?
    > jaki e-papieros polecacie jeśli oczywiście są znośne smaki ?

    Może Mild Sin z katomizerami i liqidem np. Camel.

    miab

  • 19. Data: 2011-01-25 15:40:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 20:39:14 +0100, "ZAQ" <n...@n...pl> wrote:

    Jako ktoś kto nie pali to mogę napisać że:
    (+) nie śmierdzi,
    (-) truje osoby z zewnątrz tak jak zwykły.

    Zafundowałem to komuś w prezencie i uczucia ma mieszane, tzn. nie żeby
    to, w jego opinii, nie nadawało się, ale zamiana nie jest
    niezauważalna.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 20. Data: 2011-01-25 16:01:45
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 16:40, Grzegorz Krukowski pisze:
    > On Mon, 24 Jan 2011 20:39:14 +0100, "ZAQ"<n...@n...pl> wrote:
    >
    > Jako ktoś kto nie pali to mogę napisać że:
    > (+) nie śmierdzi,
    > (-) truje osoby z zewnątrz tak jak zwykły.

    Z tym truciem to trujesz:
    http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/artykuly/284027
    ,1,e-papierosy-nie-truja.read

    miab