  • Data: 2013-08-13 18:08:46
    Temat: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-13 17:30, Ergie pisze:

    > Cytat:
    > "maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic."
    >
    > Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Chyba wyraźnie jest napisane 6
    > godzin _jazdy_, a nie jazdy z postojami.

    Nie mam problemów z czytaniem ze zrozumieniem, ale raczej nikt przy
    zdrowych zmysłach w ten sposób nie liczy czasu jazdy (i tak też go nie
    interpretuje), ponieważ to wręcz absurdalne, szczególnie biorąc pod
    uwagę Twoje stwierdzenia, że ma być to wycieczka do lunaparku bez
    noclegu i do tego z dziećmi - w fotelikach. I to też staramy się
    wytłumaczyć - w tym absurdalne założenie, że w normalnych warunkach
    uda się osiągnąć średnią 140km/h, nawet tylko 'jadąc', ponieważ
    w taką 'jazdę' wlicza się stanie w korku, jazdę na ograniczeniach
    itd.

    > Analfabeta

    Nie, nie - analfabetą jeżeli już to Ty jesteś, Drogowym :>
    No, ale może się czegoś nauczysz :)