    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Date: Tue, 13 Aug 2013 13:24:40 +0200
    <kud1bq$k39$1@node1.news.atman.pl>
    <2212771418$20130813123843@squadack.com>

    dyskusyjnych:2212771418$2...@s...com.
    ..

    > Tylko Ci się tak wydaje.

    Znaczy się co ty wiesz lepiej co ja wolę? Prorok jaki czy co? Do Opola i
    Wrocławia jeżdżę regularnie kilka razy w miesiącu o przeróżnych porach
    również nocą i w święta od kiedy otwarto autostradę i wiem co wolę.
    Przyznaję za Wrocław A4 nigdy nie jechałem, ale nie spodziewam się by było
    tam znacznie więcej tirów niż na opolskim odcinku.

    > Chyba jak jest zakaz ruchu TIRów z powodu upałów.

    Bez przesady. Owszem często jest tak że tirów jest znacznie więcej niż
    osobówek, ale nie jest tak, że się ciągle wyprzedzają, a na podjeździe pod
    Górą św. Anny jest dodatkowy pas.

    > Jestem realistą i wybierając się w trasę staram się realnie liczyć
    > czas przejazdu. Przez lata zjeździłem A4 w tę i nazad setki razy.
    > Kiedyś liczyłem i wyszło mi, że na A4 przejechałem co najmniej 200000
    > km (słownie: dwieście tysięcy). Wiem, jak się jeździ A4 w dni robocze,
    > w weekendy, w święta, przy dowolnej pogodzie. I żadne krzyki i płacze
    > nie przekonają mnie, że osiągniesz średnią 140 jadąc 150-160.
    > Jak osiągniesz średnią 100, to możesz to uznać za sukces.

    To już mocna przesada jadać normalnie 150-160 i _czasem_ zwalniając do 90
    nie da się osiągnąć średniej 100. Chyba że Ty uważasz, że 90% czasu będę
    jechał 90 km/h za jakimś wyprzedzającym się tirem.

    > Inaczej planuje się jazdę 4-godzinną inaczej 6-godzinną. Przy
    > 6-godzinnej w połowie powinieneś odpocząć. Czyli dojdzie jeszcze
    > godzina. I tak planuj przejazd. Nikt tu o rezygnacji nie mówi.

    Przy czterogodzinnej trasie tez odpocznę. Mam dzieci więc zawsze planuję
    przerwę, ale nie wliczam jej do czasu jazdy, bo niby dlaczego miałbym to
    robić? Istotny nie jest czas od wyjścia z domu do dotarcia do celu, ale
    ilość godzin spędzonych w aucie.

    Pozdrawiam
    Ergie