  • Data: 2013-08-12 13:40:29
    Temat: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ew4kvdgoshs3$.1bqn0f3z65mv5.dlg@40tude.
    net...

    > Do Soltau/Heidepark masz jakies 7, jak przycisniesz to moze w 6
    > zajedziesz :-)

    Ten znalazłem i właśnie szukam czegoś podobnego ale bliżej. No dobra może
    być ciut mniejszy :-)

    > Przy czym radze jednak zaplanowac jakis nocleg w poblizu.
    > A kto wie czy nie dwa - caly dzien rozrywki moze i tatusia zmeczyc :-)

    Bilet dwudniowy kosztuje tylko 10 eur więcej od jednodniowego więc, pewnie
    tak by trzeba zrobić, choć nie ukrywam, że wolę rozwiązania jadę -
    korzystam - wracam. Niestety przy 8 godzinach jazdy to się robi trochę
    męczące.

    > Te sprawdz
    > http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von_Freizeitparks
    #Freizeitparks_in_Sachsen

    > hm, brzmi ciekawie
    > http://www.belantis.de/

    Wielkie dzięki! Taką miałem nadzieję że to ja źle szukam :-)

    > Najblizszy masz przeciez w Chorzowie :-)

    I w dodatku z największym roller coasterem w całym kraju! :-)

    > Jackson obiecywal, ale nie dotrzymal. Widac byle demoludy zbyt biedne.
    > No i maja za malo autostrad, jak maja klienci dojechac ? :)

    Podobno pod Warszawą coś się obecnie buduje. Niedawno powstał park w Żorach
    (twin pigs), ale niestety jeszcze nie dokończyli roller coastera. W planach
    wygląda bardzo obiecująco (jak na nasze skromne realia)

    > A moze sprawdzic tanie loty do Paryza ?
    > Albo do Anglii :-)

    Sprawdzałem, dla dwóch osób ok, ale całą rodziną jednak taniej wychodzi
    samochodem, a jak doliczyć dojazd i czas spędzony na lotnisku to wychodzi że
    taki przelot to i tak zajmuje 4-5 godzin więc niewiele krócej.

    Pozdrawiam
    Ergie