  • 31. Data: 2010-02-10 22:34:42
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:hkv7ol$r4$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie.
    > Nie widzę tu złamanie żadnego przepisu, wręcz przeciwnie - jeśli nie stał na
    > pasach ani na skrzyżowaniu zachowanie godne pochwały.

    Idź sprawdź szczegóły definicji skrzyżowania w delegowanych z PoRD
    rozporządzeniach.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 32. Data: 2010-02-10 22:44:42
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > 2. Sygnał zielony nie zezwala na wjazd za sygnalizator, jeżeli:
    > 2) ze względu na warunki ruchu na skrzyżowaniu lub za nim opuszczenie
    > skrzyżowania nie byłoby możliwe przed zakończeniem nadawania sygnału
    > zielonego.

    > Wiec teraz przestańcie pisac głupoty, bo nawet na chłopski rozum to jest
    > jaśniutkie jak słoneczko, ze w ogole nie powinien sie tam kolega znaleźć.

    Ależ panie władzo! Ze względu na warunki ruchu, opuszczenie skrzyżowania
    na zielonym było jak najbardziej możliwe, zatem ww punkt nie miał zastosowania.
    Przejechałem więc zgodnie z prawem za sygnalizator i... nagle silnik zgasł!
    Szczęśliwie jednak stało się to jeszcze przed skrzyżowaniem.
    To chyba nie jest karalne?

  • 33. Data: 2010-02-10 22:45:19
    Temat: Re: [OT do zdjęcia]
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 22:10:26 +0100, rafal napisał(a):

    > OT. Wow, ja też chcę tak oznakowane pasy rowerowe ... i nawet pomyśleli
    > jak bezpiecznie rowerzyści mają skręcać w lewo! :)

    Wyjedź do germańców to będziesz miał. U nas zapomnij.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-02-10 22:50:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 18:43:26 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > To gdzie sie zaczyna skrzyzowanie?

    Przeczytaj definicję.

    > Co by sie stało, gdyby w czasie kiedy tam stał, zmieniło sie swiatło na
    > czerwone?

    Nic.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 35. Data: 2010-02-10 22:50:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 19:33:18 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Jak nic.
    > Kiedy pali sie czerwone nie wolno wjechać za sygnalizator, wiec nie wolno
    > też tam przebywać. Jesli tam jestes to znaczy, ze dałęś ciała.

    Owszem wolno. Nie wolno tylko przejeżdżać obok sygnalizatora, kiedy ten
    daje czerwone.

  • 36. Data: 2010-02-10 22:51:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 20:25:51 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > 3) sygnał czerwony - zakaz wjazdu za sygnalizator,

    > Jeszcze jakies wątpliwości, gdzie mozna wjechać na zielony, żółtym i
    > czerwonym?

    Wjechać. Ale gdzie napisane, że nie wolno stać?

  • 37. Data: 2010-02-10 22:52:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jakub Witkowski w <news:hkv9ca$on8$1@news2.ipartners.pl>:

> [...]
    > Przejechałem więc zgodnie z prawem za sygnalizator i... nagle silnik zgasł!
    > Szczęśliwie jednak stało się to jeszcze przed skrzyżowaniem.

    Weźcie się w końcu dowiedzcie jaka jest definicja "skrzyżowania" i
    przestańcie pieprzyć farmazony

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 38. Data: 2010-02-10 22:56:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    rafal wrote:

    > OT. Wow, ja też chcę tak oznakowane pasy rowerowe ... i nawet pomyśleli
    > jak bezpiecznie rowerzyści mają skręcać w lewo! :)

    Ale durne malowanki. A rowery są dobre w puszczy, nie w mieście.

    --
    cokolwiek

  • 39. Data: 2010-02-10 22:59:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kuba \(aka cita\) wrote:

    > Wiec teraz przestańcie pisac głupoty, bo nawet na chłopski rozum to jest
    > jaśniutkie jak słoneczko, ze w ogole nie powinien sie tam kolega
    > znaleźć.

    Rozumiesz to co cytujesz? Nie mógł wjechać za sygnalizator na czerwonym.
    Nie mógł wjechać na skrzyżowanie na zielonym, jeśli nie mógł z niego
    zjechać. Niczego z tych dwóch rzeczy nie zrobił.

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-02-10 23:00:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Kuba \(aka cita\) wrote:

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1393.htm
    >
    > par 95 punkt 2, podpunkt 2
    >
    > Musisz zmienić zdanie.

    Musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem...

    --
    cokolwiek