eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80 › Re: [OT] [Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80
  • Data: 2012-05-05 16:18:33
    Temat: Re: [OT] [Zlecę] wykonanie interface'u Ethernetowego do architektury Z80
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-05 14:45, Jerry1111 wrote:
    > Pod warunkiem ze nie zapomnisz napisac destruktora. Kod w C bedzie
    > dzialal tak samo dobrze jesli nie zapomnisz wlaczyc przerwan.

    Nie widzisz róznicy pomiędzy "zapomniałem raz napisac destruktora" a
    "zapomniałem napisać pierdyliard miejsc z sei()"? Przeciez oto tu
    chodzi. Żeby nie zapomnieć, to kompilator ma zajmować się duperelami
    tego typu.

    > Nawet bym to w C++ se napisal, tylko kto mi da cykle zegarowe procka na
    > cos takiego?

    Dlaczego uważasz że C++ zabiera jakies cykle zegarowe?

    > Poza tym to nie jest taka ksiazkowa sekcja krytyczna

    OK, w więc na *typowy* problem blokowania przerwań masz *szczególny*
    przykład gdzie to się nie nada. Jakie to częste w dyskusjach o C++ na uC ...

    > Zapominasz o jednym - na ile wycenisz koszt szkolenia typowego inzyniera
    > elektronika zeby umial wykorzystac C++?

    Typowy pustak argumentowy polega na tym że "muszisz szkolić z C++". Nie
    musisz. Zaleta C++ jest to że możesz pisać w C i *powoli* uzywać za
    darmo ficzerów. To mogą byc maultkie piedoły typu destruktory i już
    podnosisz jakośc kodu za darmo - zarówno jest to łatwiejsze w utrzymaniu
    jak i też nie generuje jednego bajtu kodu maszynowego a jest pewne.

    > a tu chodzi o zarabianie kasy.

    Bierz BASCOma. Niektórym jednak zależy na tym żeby kod utrzymywac,
    dodawać ficzery, poprawiać bugi i refaktoryzować. Z pierdyliardem cli()
    / sei() miałbym, z każdym z tych spory kłopot co przekłada się na tą
    Twoją ekonomie.

    > Nic
    > dziwnego ze ludzie sie nie zgadzaja.

    Gdybym postulował przejście na haskela to bym się nie dziwił. Ale ja
    mówie o darmowym ciastku. Kompilator/składnia identyczna. Większośc kodu
    przekompiluje się na tyle gładko, że jak nawet lemmingowi podstawić g++
    zamiast gcc to nie zauważy. To bezbolesne. Opór ma źródło w psychice a
    nie merytorycznych argumentach.