  • Data: 2011-08-03 08:09:46
    Temat: Re: [OT] XX Pielgrzymka Dominikańska
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.08.2011 22:33, Bugatti pisze:

    > Jak sobie wyobrażasz grupę grubo ponad 1 000 osobową idącą 1,5 metrowym
    > chodnikiem ? Długi byłby to sznur.

    A dlaczego to ma być mój problem?

    > Więcej miłości Panie Andrzeju ;-)

    Mniej egoizmu!

    > Dlatego właśnie piszę o trasie pielgrzymki abyś mógł wcześniej ją
    > zaplanować/ominąć/wyjechać wcześniej.

    Dlaczego ja mam się dostosowywać do jakichś obiboków*) zawalających drogi?

    *) nie-obibok udający się na jakąś imprezę uwzględni to, że ktoś inny
    może akurat nie mieć urlopu i dołoży wszelkich starań, żeby mu życia nie
    utrudniać, zamiast bezczelnie się domagać dostosowania do jego fanaberii