  • Data: 2014-01-03 14:53:40
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Robi się sztuczkę z udostępnianiem drukarki w sieci i jednocześnie
    > mapowaniem tego udziału jako LPT1. Wrzuca się to do skryptu startowego
    > i zwykle działa. Niestety czasami nie chce działać a dochodzenie czemu
    > nie działa bywa upierdliwe.

    U mnie do pewnego czasu było tak że musiałem być zalogowany do systemu na
    obu kompach bo drukarka nie działała inaczej, po długim czasie nagle jej się
    odwidziało i działa tylko przy odpalonym kompie już bez logowania.

    > Ja też wymieniam systematycznie ale tu akurat muszę wymienić coś poza
    > planem bo skończyło się wsparcie. Zastanawiam się np. co zrobią z
    > systemami sprzedaży w knajpach ich dostawcy. Dwa najpopularniejsze
    > rozwiązania dostępne na naszym rynku bazują bardzo silnie na WinXP. Już
    > z Vistą z ich backendem bywało sporo problemów.

    Tak jak kobieta miała program GIS-owski też silnie zgrany z XP .. na
    szczęście zmieniła branżę i może już mieć W7 :)