  • Data: 2014-01-03 14:23:42
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-03, o godz. 13:28:54
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > Moja działa po LPT do kompa i potem udostępnienie po sieci do
    > następnego bo zkoda firmie kasy na sieciową :)

    Robi się sztuczkę z udostępnianiem drukarki w sieci i jednocześnie
    mapowaniem tego udziału jako LPT1. Wrzuca się to do skryptu startowego
    i zwykle działa. Niestety czasami nie chce działać a dochodzenie czemu
    nie działa bywa upierdliwe.

    > U nas systematycznie są wymieniane ale u mnie na dziale szkoda kasy
    > firmy na takie zmiany i lepiej reanimować starego parcha niż dać nowy.

    Ja też wymieniam systematycznie ale tu akurat muszę wymienić coś poza
    planem bo skończyło się wsparcie. Zastanawiam się np. co zrobią z
    systemami sprzedaży w knajpach ich dostawcy. Dwa najpopularniejsze
    rozwiązania dostępne na naszym rynku bazują bardzo silnie na WinXP. Już
    z Vistą z ich backendem bywało sporo problemów.

    Zdrówko