  • Data: 2009-06-11 20:28:46
    Temat: Re: [OT] Urzadzenia stacjonarne do ogladania zdjec na TV
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0jq4l$e0t$...@i...gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Ostatnio mialem okazję zobaczyć jak konsola gier Wii fajnie robi w czasie
    > rzeczywistym slideshow ze zdjęć i filmów zapisanych na karcie SD wyjętej
    > prosto z aparatu. Wyświetla zdjęcia szybko, płynnie, z animacją (coś jak
    > film ze zdjęć z Picassy), z muzyczką w tle i z bardzo, ale to bardzo
    > wygodną nawigacją. Szkoda tylko, że nie w HD.
    >
    > Zastanawiam sie, czy są jakieś stacjonarne urządzenia (tańsze od konsoli
    > gier) wyspecjalizowane w wyświetlaniu zdjęć i filmów (z aparatów
    > cyfrowych) na ekranie telewizora HD?
    >
    > Dzięki,

> [...]

    Wspomniany przeze mnie wcześniej Samsung LE32B650 jak i jego "większe"
    odpowiedniki, zdjęcia wyświetla w formie pojedynczego zdjęcia lub pokazu
    serii zdjęć. Jakość wyświetlanych zdjęć jest znakomita, jak dla mnie lepsza
    niż na monitorze 22' LCD, szybkość więcej niż zadawalająca :), nie ma
    żadnych odczuwalnych opóźnień przy ładowaniu 10-cio megapikselowych zdjęć.
    Zdjęcia wybiera się z żądanego katalogu na kluczu USB - w tym również dysku
    zewnętrznym, są widoczne miniaturki o dobrej jakości. Pokaz można ustawić
    według upodobań: szybkość wyświetlania, rodzaj przejść pomiędzy zdjęciami,
    obracanie itp. Z pamięci zewnętrznej można również odsłuchać muzykę np. mp3
    i obejrzeć film divix i inne formaty.
    Sam telewizorek zdecydowanie polecam :)

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4149
    (20090611) __________