  • Data: 2009-08-30 17:24:26
    Temat: Re: [OT] UPS - problem z przelaczeniem?
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:h7dhhj$hiq$1@inews.gazeta.pl...

    > Świetlówki - w niczym. Podobnie jak żarówki. Natomiast przeszkadza mi
    > felicytologia stosowana przez UE, która uzurpuje sobie prawo do
    > decydowania np. o tym, jaka krzywizna ogórka uszczęśliwi mój przewód
    > pokarmowy.

    W pelni sie z kolega zgadzam... niestety jest to kolejny glupi wymysl
    unii...
    Jesli chce sie wprowadzac ekooszczednosci, to sie je promuje, a nie
    wymusza...

    Mnie chyba zostanie jezdzic do Rosji po takie zarowki (100 i 150W), albo
    kupowac gdzies na lewo, bo do pewnych rzeczy potrzebuje dokladnie
    klasycznych zarowek (ktore zarowno oswietlaja jak i ogrzewaja pomieszczenie)

    A jak jeszcze 40watowe zlikwiduja, to moja ulubiona lampke woskowa bede
    sobie mogl grzac w kuchence, zeby zachowywala sie jak nalezy...

    Pozdrawiam
    Michal